Elérhetőségek
POLGÁRMESTERI HIVATAL
Cím:  2131 Göd, Pesti út 81.
Tel.:  (06-27) 530-064
Fax:  (06-27) 345-279
E-mail:  varoshaza@god.hu
Zöldszám: 06-80/890-089

Ügyfélfogadás
H:  13:00-18:00
Sze:  8:00-12:00, 13:00-16:00
P:  8:00-12:00

Dunakeszi Járási Hivatal Okmányirodai Osztály
Cím:  2131 Göd, Pesti út 60/a.
Tel.:  1818
E-mail:  
dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu 

Ügyfélfogadás
H:  8:00-16:00
K:  8:00-16:00
Sze:  8:00-18:00
Cs:  8:00-16:00
P:  8.00-12.00

 

Linkek


    
      József Attila Művelődési Ház, 2131 Göd Pesti út 72., E-mail: info@godimuvhaz.hu 

      


    

Hírek


   Fontos gödi telefonszámok gyűjteménye

Keresés:   
Hír
2020.03.13 11:53
A koronavírus-járvány Gödi Polgármesteri Hivatalban történő terjedésének megelőzéséről
Nyomtatható verzió Szerző:

Magyarország Kormánya a 40/2020. (III. 11.) kormányrendeletével veszélyhelyzetet hirdetett ki, ami 2020. március 11-én 15.00 órakor lépett hatályba. Erre tekintettel a Gödi Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) székhelyére (2131 Göd, Pesti út 81.) és telephelyére (2131 Göd, Pesti út 60/A), valamint munkatársaira nézve (foglalkoztatási jogviszonytól függetlenül), az alábbi utasítást adom ki:



1. Kötelezem azokat a munkatársakat, akik

a) az elmúlt 14 napban külföldön jártak vagy

b) olyan személyekkel voltak közvetlen kapcsolatban (kontaktszemély), akik az új koronavírus-járvány közösségi terjedésével érintett területeken (https://konzuliszolgalat.kormany.hu/koronavirus) jártak a találkozást megelőző két hétben,

c) olyan személyekkel voltak közvetlen kapcsolatban, akiknél a koronavírus-fertőzés gyanúja felmerült,

hogy a lappangási idő tartamára (14 napra) vonuljanak otthoni karanténba (a háztartáson belüli érintkezést észszerű határokon belül minimalizálva, a közösségi érintkezést kerülve).

A b) és c) pont esetében a karantén hamarabb feloldható, ha vizsgálat igazolja, hogy az érintett kontaktszemély két héttel a járványos terület elhagyása után, illetve a gyanú felmerülése után is tünetmentes, és a vírusfertőzés hiánya igazolt.

2. A munkatársak az 1. pontban felsorolt esetekben, illetve hatósági karanténba kerülés esetében az alábbi eljárásrend szerint járjanak el, illetve az alábbi rendelkezések vonatkoznak rájuk: 

a munkatárs köteles közvetlen munkahelyi vezetőjének elektronikus levélben bejelenteni a távolléte okát és időtartamát, valamint az esetleges a vírusteszt eredményét;

az a munkatárs, aki a koronavírusra tekintettel önkéntesen vagy a fenti kötelezés alapján karanténba vonul, az ezzel érintett munkanapjai igazolt távollétnek minősülnek, melyre fizetés jár, amennyiben munkaköri kötelmeinek teljesítése során került kötelezésre;

az a munkatárs, aki munkakörén kívüli tevékenység kapcsán került kötelezésre, vagy önként kerül elkülönítésre, szabadságot kell, hogy kivegyen, vagy orvosi igazolás alapján táppénzre jogosult;

az a munkatárs, aki az egészségügyi ellátórendszerben kerül elkülönítésre a karantén idejére, táppénzben részesül.

Büntetőjogi felelősség terheli azt a munkatársat, aki az 1. pontban meghatározottakról hamis tájékoztatást ad.

 

3. A koronavírus járvány elleni védekezés része a kontaktszemélyek felkutatása (https://koronavirus.gov.hu/cikkek/nnk-igy-zajlik-kontaktvizsgalat). Szükség esetén a hatóság karantént rendelhet el. Mindenkinek kötelező az együttműködés a hatóságokkal.

4. Az 1. pont hatálya alá nem tartozó munkatársak az eddigi rend szerint kötelesek munkaköri feladataiknak eleget tenni, a Hivatal székhelyének és telephelyének területére továbbra is beléphetnek, de a járványügyi védekezéssel összefüggő ajánlásokat be kell tartaniuk:

gyakori kézmosás, fertőtlenítés,

testi kontaktusok kerülése.

5. Felhívom a munkatársak figyelmét az alapvető higiéniai szabályok betartására, ennek körében arra is, hogy betegen, lázasan ne menjenek közösségbe.

6. Felhívom valamennyi munkatárs figyelmét, hogy kövessék a kormányzati portálon (https://koronavirus.gov.hu) közzétett információkat, és tartsák be az ott leírt utasításokat. Tünetek megjelenése esetén telefonon jelentkezzenek az illetékes háziorvosnál, és kövessék az utasításait, az ellátást nyújtó egészségügyi dolgozókat tájékoztassák az anamnézisről, valamint a velük kapcsolatba került személyek listájáról.

7. Az ügyfélfogadás tekintetében megkérem a Hivatal ügyfeleit, hogy jelen utasítás hatályon kívül helyezéséig a Hivatalban történő személyes megjelenésüket szíveskedjenek a mindenképp szükséges minimumra szorítani. Halaszthatatlan ügyeiket elsősorban a https://ohp-20.asp.lgov.hu/kereses?sourceUrl=ugyinditas honlapon, illetve a varoshaza@god.hu elektronikus levélcímen keresztül szíveskedjenek intézni.

8. Ezen utasítás 2020. március 13. napján 12.00 órakor lép hatályba, kihirdetése 2020. március 13. mapján 11 óra 45 perckor megtörtént. 

dr. Szinay József

címzetes főjegyző

 
A jelen jegyzői utasítással egyetértek:

Göd, 2020. március 13.

 
Balogh Csaba

polgármester



Látogatottság: 1558
Copyright © 2010
Göd város Önkormányzata
Impresszum|Adatvédelem|Médiaajánlat Powered by Webgyár
Design by Cat-R-Sys Design Studio