Elérhetőségek
POLGÁRMESTERI HIVATAL
Cím:  2131 Göd, Pesti út 81.
Tel.:  (06-27) 530-064
Fax:  (06-27) 345-279
E-mail:  varoshaza@god.hu
Zöldszám: 06-80/890-089

Ügyfélfogadás
H:  13:00-18:00
Sze:  8:00-12:00, 13:00-16:00
P:  8:00-12:00

Dunakeszi Járási Hivatal Okmányirodai Osztály
Cím:  2131 Göd, Pesti út 60/a.
Tel.:  1818
E-mail:  
dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu 

Ügyfélfogadás
H:  8:00-16:00
K:  8:00-16:00
Sze:  8:00-18:00
Cs:  8:00-16:00
P:  8.00-12.00

 

Linkek


    
      József Attila Művelődési Ház, 2131 Göd Pesti út 72., E-mail: info@godimuvhaz.hu 

      


    

Hírek


   Fontos gödi telefonszámok gyűjteménye

Keresés:   
Hír
2020.02.29 11:22
A Gödi Polgármesteri Hivatal 2020. évi - munkaszüneti napok körüli és egyéb - munkarendjének meghatározása
Nyomtatható verzió Szerző:

32/2020. (II. 24.) Képviselő-testületi határozat (Frissítés: Göd Város Önkormányzata polgármesterének Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében hozott 439/2020. (XI. 30.) Ök. határozata)

Frissítés (2020.11.30.):

Göd Város Önkormányzata polgármesterének Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében hozott 439/2020. (XI. 30.) Ök. határozata

Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében eljárva - a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. §-ának (4) bekezdése alapján - Göd Város Önkormányzatának polgármestere a fennálló veszélyhelyzetben úgy dönt, hogy

a 32/2020. (II. 24.) önkormányzati határozatának c) pontját hatályon kívül helyezi, és egyúttal akként rendelkezik, hogy a jelzett pontban meghatározott december 21., 22., 23. napokat munkanapnak nyilvánítja, helyette december 28., 29., 30. és 31. napjára igazgatási szünetet rendel el. Ezeken a napokon a Gödi Polgármesteri Hivatal zárva tart. A Hivatal munkatársai évi rendes szabadságuk terhére veszik igénybe a szabadidőt.

Az elrendelt igazgatási szünet kapcsán – a zavartalan feladatellátás érdekében – felkéri a jegyzőt a szükséges munkaszervezési intézkedések megtételére, továbbá a lakosság és a társhatóságok előzetes tájékoztatására.

Felelős: dr. Szinay József címzetes főjegyző 

Határidő: azonnal
 
Göd, 2020. november 30.

____________________________________________

Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete úgy dönt, hogy a 2020. év alábbi munkanapjaira - rendes szabadság kiadásával - a Gödi Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendel el:
a)      2020. augusztus 29.,
b)      2020. december 12.,
c)      2020. december 21-től december 23-ig,
d)      2020. december 31.
 
Az igazgatási szünetek időtartama alatt a Gödi Polgármesteri Hivatal zárva tart.
 
Az elrendelt igazgatási szünet kapcsán – a zavartalan feladatellátás érdekében – felkéri a jegyzőt a szükséges munkaszervezési intézkedések megtételére, továbbá a lakosság és a társhatóságok előzetes tájékoztatására.
 
Felelős: dr. Szinay József címzetes főjegyző
Határidő: 2020. február 29.



Látogatottság: 764
Copyright © 2010
Göd város Önkormányzata
Impresszum|Adatvédelem|Médiaajánlat Powered by Webgyár
Design by Cat-R-Sys Design Studio