POLGÁRMESTERI HIVATAL | |
Cím: | 2131 Göd, Pesti út 81. |
Tel.: | (06-27) 530-064 |
Fax: | (06-27) 345-279 |
E-mail: | varoshaza@god.hu |
Zöldszám: 06-80/890-089![]() Ügyfélfogadás | |
H: | 13:00-18:00 |
Sze: | 8:00-12:00, 13:00-16:00 |
P: | 8:00-12:00 |
| |
Dunakeszi Járási Hivatal Okmányirodai Osztály | |
Cím: | 2131 Göd, Pesti út 60/a. |
Tel.: | 1818 |
E-mail: | |
dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu | |
![]() Ügyfélfogadás | |
H: | 8:00-16:00 |
K: | 8:00-16:00 |
Sze: | 8:00-18:00 |
Cs: | 8:00-16:00 |
P: | 8.00-12.00 |
Hírek
Hír
2020.12.18 12:03
Ajánlati felhívás
Frissítés: A kiegészítő tájékoztatás letölthető a következő hivatkozáson >>> I. Ajánlatkérő: Neve: Göd Város Önkormányzata
Göd Város Önkormányzata meglévő közvilágítási hálózaton, meglévő oszlopokra lámpatestek kihelyezését tervezi, összhangban az utóbbi évek fejlesztéseivel és a hatályos helyi szabályozással. Az szakmai ajánlat részeként kötelezően benyújtandó:
IV. A szerződés időtartama (vagy a teljesítés határideje): szerződéskötéstől számított ajánlattevő által vállalt kivitelezési napok száma szerint.
A vételi ár a Ptk. rendelkezései alapján, az igazolt teljesítést követően benyújtott számla ellenében kerül megfizetésre a vonatkozó egyéb hatályos jogszabályi rendelkezések szerint. Nyertes ajánlattevő 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítés lezárását követően. Ajánlatkérő a vételi árat, a teljesítést követően, a fentiek szerint benyújtott számlák alapján fizeti meg átutalással a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül. A szerződés alapján létrejövő pénztartozás teljesítésének idejére a Ptk. 6:130. § (1) és (2) bekezdése irányadó. Az ajánlattétel, az elszámolás és kifizetés pénzneme: HUF. Szerződést biztosító mellék-kötelezettségek: Késedelmi kötbér: Késedelmesen teljesít nyertes ajánlattevő, amennyiben az ajánlatában vállalt befejezési határidőt elmulasztja. Késedelmi kötbér mértékére naptári naponta a teljes nettó vételi ár 1%-a, de legfeljebb a teljes nettó vételi ár 30 %-a. A késedelem esetére kikötött kötbér szempontjából minden késedelemmel érintett és megkezdett nap egész napnak számít. Amennyiben a késedelmesen eltelt napok ellenértéke eléri a teljes nettó vételi ár 30 %-át és Ajánlattevő ezt követően sem tesz eleget kötelezettségének, úgy Ajánlatkérő jogosult elállni a szerződéstől, vagy felmondhatja azt. Meghiúsulási kötbér: Ajánlattevőt meghiúsulási kötbér-fizetési kötelezettség terheli. A meghiúsulási kötbér mértéke a szerződés szerinti, általános forgalmi adó nélkül számított teljes nettó vételi ár 30 %-a. A felek megállapodnak abban, hogy szakszerűtlen munkavégzés Ajánlatkérő jogosult a szerződés felmondására vagy szerződéstől elállásra, ebben az esetben Ajánlatkérő jogosult a szerződés szerinti, áfa nélkül számított ellenszolgáltatás összege 30 %-ának megfelelő összegű meghiúsulási kötbért érvényesíteni nyertes ajánlattevővel szemben. Amennyiben a jelen szerződés teljesítése a nyertes ajánlattevőnek felróható okból hiúsul meg, a Ajánlatkérő ugyancsak a szerződés szerinti, áfa nélkül számított ellenszolgáltatás összege 30 %-ának megfelelő mértékű meghiúsulási kötbérre jogosult. Jótállás: Ajánlattevő a Termékekre 12 hónap teljes körű jótállást (garanciát) vállal. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. V. törvény 6:186. § (1) bekezdése alapján a kötelezett pénz fizetésére kötelezheti magát arra az esetre, ha olyan okból, amelyért felelős, megszegi a szerződést. Mentesül a kötbérfizetési kötelezettség alól, ha szerződésszegését kimenti. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. V. törvény 6:187. § (1) bekezdése alapján a teljesítés elmaradása esetére kikötött kötbér érvényesítése a teljesítés követelését kizárja. A késedelem esetére kikötött kötbér megfizetése nem mentesít a teljesítési kötelezettség alól.
1) Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha nem rendelkezik a feladat ellátásához szükséges ELMŰ minősített villanyszerelési jogosultsággal, valamint ha nem csatolja a megajánlott termékre vonatkozó ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport által kiállított Megfelelőségi Nyilatkozatot és az áramszolgáltatói rendszerengedélyt. 2) Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha nem rendelkezik az ajánlattételi felhívás megküldése napjától visszafelé számított három évben (36 hónapos időszakban) szerződésszerűen teljesített: Az előírt referenciamennyiség legfeljebb 4 db referencia szállítással teljesíthető. Legjobb ár-érték arányú ajánlat. Értékelési szempontok: 2. részszempont nyertes ajánlattevő vállalja az alábbi minőségi szempontok megvalósítását: A legjobb ár-érték arányú ajánlat kiválasztásának értékelési szempontja esetén az ajánlatok értékelési szempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10
A legjobb ár-érték arányú ajánlat kiválasztásának értékelési szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja a ponthatárok közötti pontszámot: 1. részszempont: bruttó ajánlati ár-HUF Fordított arányosítás: ha a legalacsonyabb érték a legkedvezőbb, akkor az ajánlatkérő a legkedvezőbb tartalmi elemre a maximális pontot (felső ponthatár) adja, a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva fordítottan arányosan számolja ki a pontszámokat. Ekkor az aránypár egy tetszőleges vizsgált tartalmi elemre: azaz
P: a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma Ajánlatkérő – az értékelés módszerével összhangban – előnyben részesíti azt az ajánlatot, amely alacsonyabb mértékű megajánlást tartalmaz. 2. részszempont nyertes ajánlattevő vállalja az alábbi minőségi szempontok megvalósítását: Ekkor az aránypár egy tetszőleges vizsgált tartalmi elemre: azaz
Ajánlatkérő – az értékelés módszerével összhangban – előnyben részesíti azt az ajánlatot, amely alacsonyabb mértékű megajánlást tartalmaz. b.) szerszám mentes javíthatóság (igen/nem): Súlyszám: 5 A pontozás az alábbiak szerint történik: Fenti pontszám kerül megszorzásra az 5 súlyszámmal. 3. részszempont: nyertes ajánlattevő vállalja az alábbi környezetvédelmi szempontok megvalósulását: Fenti pontszám kerül megszorzásra 10 súlyszámmal. b.) a termék alkatrészei cserélhetőek, hazai szervíz biztosított, azaz az élettartam növelhető és a keletkező hulladék mennyisége csökken (igen/nem), Súlyszám: 10 Fenti pontszám kerül megszorzásra 10 súlyszámmal. c.) az út és járda szélességéhez illeszkedő irányított fényforrást ajánl meg, mellyel a fényszennyezés csökkenthető (igen/nem), Súlyszám: 10 Fenti pontszám kerül megszorzásra 10 súlyszámmal.
Az ajánlat hiányos benyújtása esetén Ajánlatkérő valamennyi ajánlattevő részére biztosítja a hiánypótlás lehetőségét. Az Ajánlatkérő által küldött hiánypótlási felhívását követő 5 munkanapon belül a hiányzó dokumentumok benyújthatóak. X. Ajánlattételi határidő: 2021. január 29. 11.00 XI. Az ajánlatok benyújtásának helye: Az ajánlatokat érvényesen benyújtani az ajánlattételi határidőt megelőzően kizárólag papír alapon, zárt borítékban személyesen, vagy postai úton lehet a 2131 Göd, Pesti út 81. Göd Város Önkormányzata ügyfélszolgálaton. XII. Az ajánlatok felbontásának helye, időpontja, a bontáson részvételre jogosultak megnevezése: 2021. január 29. 11.00 óra, 2131 Göd, Pesti út 81. Göd Város Önkormányzata, a beszerzési eljárás lebonyolításával megbízott személy vagy szervezet, illetve az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplők. XIII. Annak meghatározása, hogy az eljárásban lehet-e tárgyalni vagy ajánlatkérő az ajánlatokat tárgyalás nélkül bírálja el: Nem XIV. A szerződéskötés tervezett időpontja: Eredményhirdetést követő 10 napon belül XV. Többváltozatú ajánlat tétele megengedett-e? Nem XVI. Rész ajánlattétel megengedett-e: Nem XVII. Az ajánlattétel ajánlati biztosíték adásához kötött? Nem XVIII. A dokumentáció rendelkezésének módja: Elektronikus úton XIX. Az ajánlatok összehasonlításának tartalmi és formai követelményei: Az ajánlatokat érvényesen benyújtani az ajánlattételi határidőt megelőzően kizárólag papír alapon, zárt borítékban személyesen, vagy postai úton lehet a 2131 Göd, Pesti út 81. Göd Város Önkormányzata ügyfélszolgálaton, zárt borítékban. A borítékon kérjük feltüntetni „Ajánlat, Göd területén közvilágítási lámpatestek felszerelése! Ajánlattételi határidő előtt TILOS FELBONTANI!” AZ AJÁNLATTÉTELI HATÁRIDŐT KÉRJÜK FELTÜNTETNI! A pályázathoz csatolandó egyes nyilatkozatokat a pályázónak a kiíráshoz mellékelt formanyomtatvány alapján, aláírással, bélyegzővel ellátva kell benyújtania. Az ajánlatokat magyar nyelven lehet benyújtani, az idegen nyelvű dokumentumot a kiíró nem veszi figyelembe. XX. Egyéb információk: Ajánlatkérő fenntartja a jogot az eljárás indokolás nélküli eredménytelenné nyilvánítására. Az ajánlati kötöttség minimális időtartama vagy határideje: 30 nap Jelen ajánlattételi felhívásban nem szabályozott kérdésekben Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a beszerzési eljárásokról szóló 29/2020. (VIII. 12.) önkormányzati rendeletében, valamint Göd Város Önkormányzata Beszerzési Szabályzatában foglalt rendelkezések az irányadóak. XXI. Érvénytelen az ajánlat: - az ajánlattételi határidő lejárta után nyújtották be, Összeférhetetlen és nem vehet részt az eljárásban ajánlattevőként, alvállalkozóként Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó olyan gazdasági szereplő, akivel szemben az alábbi kizáró okok fennállnak: XXII. Tárgyi munkával kapcsolatban beszerezhető további információk beszerzésének helye, címe: Ajánlati felhívás I. pontjában rögzített kapcsolattartási címen. XXIII. Az ajánlattételi felhívás megküldésének napja: 2020. december 18. XXIV. Rendelkezés pénzügyi fedezetről: A pénzügyi forrás a becsült érték alapján rendelkezésre áll.
Mellékletek:
Látogatottság: 273 | |
Göd Város Önkormányzatának hatályos rendeletei egységes szerkezetben
Tájékoztató a Göd-Nevelekben történt házszámváltozásokról
Krízistámogatás az augusztus 29. napi viharkárok enyhítéséhez

Copyright © 2010 Göd város Önkormányzata |
Impresszum|Adatvédelem|Médiaajánlat | Powered by Webgyár Design by Cat-R-Sys Design Studio |