1. Home
  2. /
  3. Archív
  4. /
  5. Állás pályázat – adóügyi...

A Gödi Polgármesteri Hivatal Adó Osztálya adóügyi ügyintéző munkatársat keres

A jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős kinevezés, hat hónap próbaidővel.

A munkavégzés helye: 2131 Göd, Pesti út 81.

Ellátandó feladatok:

Az adó- és értékbizonyítványok kiállításával kapcsolatos valamennyi feladat ellátása, ezen feladatok teljes körű önálló ügyintézése. Az ingatlan-tulajdonosok (örökösök) tájékoztatása a helyszíni szemle időpontjáról, a helyszíni szemle lefolytatása, helyszínen készült jegyzőkönyv elkészítése, a helyszíni szemle alapján az ingatlanok forgalmi értékének a megállapítása, az adó- és értékbizonyítvány kiállítása, az elkészült dokumentumok kézbesítése, naprakész nyilvántartása, társhatóságokkal történő kapcsolattartás.

A rábízott feladatokkal kapcsolatos beadványok, a szükséges iratok, közbenső intézkedések és döntések tervezeteinek önálló előkészítése kiadmányozásra, így különösen a forgalmi érték kifogás felülvizsgálatának elvégzése, ezen belül a saját hatáskörben történő döntés vagy felterjesztés tervezetének határidőben való elkészítése. Ügyfelekkel való kapcsolattartás írásban, személyesen.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

(29/2012. (III.7.) Korm.rend. 1. melléklet  14.: Hatósági feladatkör

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztisztviselők jogállásának szabályozásáról szóló 18/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendelete, valamint az Egységes Közszolgálati Szabályzat az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • jó kommunikációs és problémamegoldó-képesség, határozottság, hatékonyság,
  • Az I. besorolási osztályban:
  • Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
  • A II. besorolási osztályban:
  • Közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • hozzájárulás a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához;

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Ingatlanközvetítői szakképesítés, illetve
  • Ingatlanvagyon-értékelő és közvetítő szakképesítés.
  • Ingatlan-értékbecslés területen szerzett szakmai tapasztalat.
  • Hasonló szakmai területen szerzett minimum egy éves gyakorlat.

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

  • Pszichés terhelhetőség (alap)
  • Kommunikációs készség (alap)
  • Együttműködés (alap)
  • Terhelhetőség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, a Kttv. 5. mellékletében foglalt adattartalommal;
  • szakirányú végzettséget vagy azzal egyenértékű szakképzettséget tanúsító okirat másolata;
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy a megkérés feladóvevényének másolata;
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul, továbbá, hogy nem áll fenn vele szemben a Kttv. 84.-86. §-ban foglalt összeférhetetlenségi ok, vagy azt a jogviszony létesítését követő 30 napon belül megszünteti;
  • motivációs levél.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje:

2025.03.27.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Nyilassy Rita osztályvezető nyújt, a (06 27) 530 059-es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázat benyújtása elektronikus úton a hr@god.hu címre történik, vagy postai úton, a Gödi Polgármesteri Hivatal címére (2131 Göd, Pesti út 81.).

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat eredményéről a pályázó írásban tájékoztatást kap. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje:

2025.03.31.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu honlapon szerezhet.