Gödi Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős kinevezés, hat hónap próbaidővel
A munkavégzés helye: 2131 Göd, Pesti út 81.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
I.sz. melléklet, 19. sz. Pénzügyi és számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok:
- az önkormányzatnak az államháztartás rendje szerinti pénzügyi, számviteli, gazdálkodási feladataival kapcsolatos teendők ellátása az ASP rendszerben;
- előirányzat nyilvántartása, könyvelése, felhasználásának nyomonkövetése, előirányzat-átcsoportosítások;
- részvétel a költségvetés és a beszámoló készítésében;
- rendeletmódosítások;
- adatszolgáltatásokban való részvétel;
- támogatások nyilvántartása, nyomon követése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Pénzügyi és számviteli feladatok
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztisztviselők jogállásának szabályozásáról szóló 18/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendelete, és az Egységes Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet;
- 1-3 év önkormányzati költségvetési szervnél, pénzügyi területen szerzett gyakorlat;
- gazdasági középiskolai végzettség, vagy középiskolai végzettség és pénzügyi-számviteli, vagy gazdasági szakképzettség;
- mérlegképes könyvelői végzettség;
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások);
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség;
- mérlegképes könyvelő szakképesítés államháztartás szakon;
- közigazgatási alapvizsga, közigazgatási szakvizsga;
- ASP Gazdálkodási Szakrendszer ismerete.
Elvárt kompetenciák: Jó problémamegoldó képesség, terhelhetőség, megbízhatóság. Precíz munkavégzés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, a Kttv. 5. mellékletében foglalt adattartalommal;
- szakirányú végzettséget vagy azzal egyenértékű szakképzettséget tanúsító okirat másolata;
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy a megkérés feladóvevényének másolata;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul, továbbá, hogy nem áll fenn vele szemben a Kttv. 84.-86. §-ban foglalt összeférhetetlenségi ok, vagy azt a jogviszony létesítését követő 30 napon belül megszünteti;
- motivációs levél.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. 06. 10.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázat benyújtása elektronikus úton a hr@god.hu címre történik, vagy postai úton, a Gödi Polgármesteri Hivatal címére (2131 Göd, Pesti út 81.). A küldemény tárgyában, illetve a borítékon fel kell tüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/446-1/2025, valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintéző.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kovács Krisztina pénzügyi osztályvezető nyújt, a (06 27) 530-032 telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat eredményéről a pályázó írásban kap tájékoztatást. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.06.15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.god.hu – 2025.05.13.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu honlapon szerezhet.