[flexy_breadcrumb]
Gödi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében iktató-irattáros munkakör/feladatkör betöltésére.
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): Papíralapú és elektronikus iratok nyilvántartásba vétele (érkeztetése, iktatása). A beérkező papíralapú iratok digitalizálása. Iratok ügyintézők részére átadása. Ügyintézőkkel való kapcsolattartás (ügyiratokkal és az ügyiratkezelő rendszerrel kapcsolatos információszolgáltatás, segítségnyújtás). Postázási feladatok elvégzése (kimenő levelek elektronikus postakönyvben való rögzítése). Irattárazási feladatok elvégzése (határidős nyilvántartás kezelése, ügyiratok irattárba vétele, irattári kikérések intézése, irattári rend fenntartása, iratselejtezésben és az iratok levéltári átadásában való részvétel). A rögzített adatokból adatszolgáltatás nyújtása és adatbázis karbantartása.
Betöltendő állás szakmacsoportja: adminisztráció
FEOR besorolás: 4112 Általános irodai adminisztrátor, 4136 Iratkezelő, irattáros
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): ügyviteli
Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Göd
A munkavégzés pontos helye: Gödi Polgármesteri Hivatal – 2131 Göd, Pesti út 81.
Álláshirdető szervezet bemutatása: https://god.hu/varoshaza/polgarmesteri-hivatal/
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlapcíme stb.): A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztisztviselők jogállásának szabályozásáról szóló 18/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendeletében, továbbá a Gödi Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzatában foglaltak az irányadóak. A munkáltatói jogkör gyakorlója a kinevezéssel egyidejűleg 6 hónap próbaidőt köt ki (kivéve végleges áthelyezés). Az adatkezelési tájékoztató elérhető a következői linken: https://god.hu/adatkezelesi-tajekoztato/
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Magyar állampolgárság
- a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklete 27. pontjában foglalt, a feladatkör betöltéséhez szükséges képzettség
Elvárt végzettség/képesítés: középiskolai végzettség (érettségi vagy középfokú szakképesítés)
Egyéb végzettség: —
Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év): 0
Egyéb pályázati feltétel meghatározása: —
Pályázat elbírálása során előnyt jelent
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat? Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat? Nem
Egyéb pályázati előnyök:
- közigazgatásban hasonló területen szerzett legalább 1-3 éves szakmai tapasztalat (iktató, irattáros)
- gyakorlott iratkezelőszoftver-használat (ASP Iratkezelő Szakrendszer)
- gyakorlott szintű MS Office (irodai) alkalmazás használata
- Közigazgatási Ügykezelői vizsga
- Közigazgatási Alapvizsga
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
- kiemelkedő kommunikációs képesség
- ülőmunka, monotonitás és monitor előtt végzett munka tűrése
- jó teherbíró képesség
- önálló és csapatban történő munkavégzés képessége
- rendszerszemlélet
- szabály- és rendkövetés
- tanulási készség és rugalmasság
- jó problémamegoldó képesség
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
- végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
- fényképes önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete alapján
- 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (vagy annak megkéréséről szóló igazolás) azzal, hogy nem áll foglalkoztatástól vagy tevékenységtől való eltiltás hatálya alatt
- nyilatkozat cselekvőképességről
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, továbbításához hozzájárul
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló törvény 84-85. §-ában meghatározott összeférhetetlenség a pályázat benyújtásakor nem áll fenn
- motivációs levél
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.08.18. 17:00
Pályázat benyújtásának módja:
- Személyesen: Gödi Polgármesteri Hivatal Koordinációs Iroda, Pest vármegye, 2131 Göd, Pesti út 81.
- Elektronikus úton: a hr@god.hu e-mail-címre történő megküldéssel.
A pályázati anyagra kérjük feltüntetni az „iktató-irattáros” munkakör megnevezését. További felvilágosítást Mészáros Tamás koordinációs irodavezető nyújt a +3627/530-041-es telefonszámon.
A pályázat elbírálásának módja: A kiírásnak megfelelő pályázatokat a Gödi Polgármesteri Hivatal Jegyzője bírálja el. Az elbírálás eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.08.29. 12:00
A pályázati kiírás további közzétételének helye: www.god.hu
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.09.01.
Publikálás tervezett időpontja: 2025.07.23.