[flexy_breadcrumb]
Gödi Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Osztályára osztályvezető munkatársat keres
A jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős kinevezés, hat hónap próbaidővel.
A munkavégzés helye: 2131 Göd, Pesti út 81.
Munkakörébe tartozó feladatok:
A Városüzemeltetési Osztály működésének, szakmai munkájának színvonalas szervezése, irányítása, ellenőrzése, az osztály beosztottjaival kapcsolatos átruházott munkáltatói jogkör gyakorlása.
A Városüzemeltetési Osztály munkavégzésének irányítása az alábbi területeken:
- közterületek, közparkok, játszóterek fenntartása, fejlesztésükben, közbeszerzési eljárásokban való közreműködés;
- helyiséggazdálkodási feladatok az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások és egyéb helyiségek tekintetében;
- energiagazdálkodással, intézményi karbantartással kapcsolatos feladatok ellátása;
- az épített és természeti környezet védelmével, a hulladékkezeléssel, elhagyott hulladékokkal, a közterületek szervezett és rendszeres tisztántartásával és akadálymentesítésével kapcsolatos feladatok;
- hatósági előírások szerinti jelentések készítésével kapcsolatos feladatok ellátása;
- az Önkormányzat hatás- és illetékességi körébe tartozó városüzemeltetési feladatok ellátása, irányítása, koordinálása;
- beruházások lebonyolításában való részvétel;
- pályázatokkal kapcsolatos teendők ellátása;
- folyamatban lévő beruházások ellenőrzése, kapcsolattartás a külső szervezetekkel, kivitelezőkkel, tervezőkkel; számlák műszaki tartalmának ellenőrzése;
- képviselő-testületi döntés-előkészítés;
- nyomvonalas létesítmények (víz, szennyvíz, csapadék elvezetés, közvilágítás, díszvilágítás, nagyfeszültségű hálózatok stb.) engedélyezésével, üzemeltetésével, ellenőrzésével, terület-felhasználási, burkolatbontási engedélyek kiadásával, beruházásokkal kapcsolatos feladatok ellátása;
- teljes körű szervezési, koordinálási, ellenőrzési feladatok ellátása a közlekedéssel és villamos energiaellátással összefüggő beruházási munkákban;
- teljes körű szervezési, koordinálási, ellenőrzési feladatok az önkormányzat magasépítési és/vagy mélyépítési beruházási munkáiban;
- folyamatos kapcsolattartás a projektvezetőkkel, alvállalkozókkal, megbízókkal, logisztikával;
- teljes körű szervezési, koordinálási, ellenőrzési feladatok ellátása;
- a kivitelezés folyamatosságának, minőségének, a határidők betartásának ellenőrzése;
- a beüzemelések, beszabályozások szervezése, részvétel a műszaki átadásokon;
- az építéssel járó dokumentációfolyamatos követése és vezetése;
- az építéshelyi előírások (munkavédelmi, minőségügyi stb.) betartásának folyamatos ellenőrzése;
- a kivitelezés során felmerülő váratlan problémák elhárítása;
- beruházások, fejlesztések és elújítások megvalósításának előkészítése, döntések végrehajtása;
- magasépítési és mélyépítési műszaki szakterületen az önkormányzat fejlesztéseinek előkészítésében, és a megvalósításban való közreműködés;
- a hazai és uniós pályázatok előkészítésében, végrehajtásában való részvétel;
- közbeszerzési, beszerzési szakmai feladatok ellátásban való részvétel.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság;
- büntetlen előélet, cselekvőképesség;
- felsőoktatásban szerzett építész-, építő-, kertészmérnök szakmacsoportokba tartozó, gazdaságtudományi, agrár, szociológus, földrajztanár, geográfus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, település-fejlesztési,- vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés;
- városüzemeltetési területen szerzett legalább 5 év szakmai tapasztalat;
- B kategóriás jogosítvány;
- vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- vezetői gyakorlat;
- közigazgatási alapvizsga, közigazgatási szakvizsga;
- építőipari kivitelezésben, beruházások előkészítésben szerzett szakmai tapasztalat, szakirányú műszaki-, hatósági szakirányú tapasztalat.
Egyéb készségek:
- jó kommunikációs készség,
- terhelhetőség,
- stressztűrő képesség,
- gyakorlatorientált beállítottság,
- problémamegoldó képesség
A pályázatnak tartalmazni kell:
- a pályázó fényképes szakmai önéletrajzát a 87/2019. (IV. 23.-) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján;
- a Városüzemeltetési Osztály vezetésére, fejlesztésére vonatkozó program;
- a végzettséget igazoló okirat(ok) fénymásolata;
- a büntetlen előélet igazolására 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány;
- érvényes B kategóriás vezetői engedély másolata.
Bérezés:
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény valamint a Gödi Polgármesteri Hivatal belső szabályzata alapján.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.08.25.
Pályázat benyújtásának módja: Elektronikus úton a hr@god.hu e-mail-címre történő megküldéssel. A pályázati anyagra kérjük feltüntetni az „városüzemeltetési osztályvezető” munkakör megnevezését. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dombováriné dr. Kozák Nikolett jegyző nyújt, a 06 27 530 062/114 telefonszámon.
A pályázat elbírálásának módja: Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. A pályázatokról a kinevezési jogkör gyakorlója dönt. A pályázók az eredményről legkésőbb a pályázat elbírálását követő 8 napon belül írásban tájékoztatást kapnak. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.09.12.
A pályázati kiírás további közzétételének helye: www.god.hu
Állás tervezett betöltésének időpontja: elbírálást követően azonnal