1. december 1. napjától visszavonásig, a koronavírus-járványra és a veszélyhelyzetre tekintettel a személyes ügyfélfogadás – a 2. pont szerinti kivételekkel – a Gödi Polgármesteri Hivatalban (székhely: 2131 Göd, Pesti út 81., telephely: 2131 Göd, Pesti út 60/A) (a továbbiakban: Hivatal) szünetel.
  2. Személyes ügyfélfogadásra csak rendkívüli esetben, kizárólag hétfői, szerdai és pénteki napokon 08:00 és 12:00 óra között, előzetes telefonos (0627/530-064) egyeztetés vagy hatósági idézés alapján kerülhet sor.
  3. Ügyintézést aláírt beadvány postai úton Hivatalba történő küldésével, továbbá a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap vagy a https://epapir.gov.hu/ weboldalakon keresztül lehet kezdeményezni. Az elektronikus aláírással nem rendelkező elektronikus levél (e-mail) nem képezi hatósági ügyintézés alapját.
  4. december 11. napján (szombaton) a Hivatal zárva tart.
  5. december 24. napjától 2022. január 3. napjáig a Hivatal zárva tart. Ezen időszakban
    a) rendkívüli esetben a varoshaza@god.hu elektronikus levélcím,
    b) városüzemeltetési ügyekben a 0627/530-068 ügyeleti telefonszám,
    c) halálesettel és születéssel összefüggő anyakönyvi ügyintézés esetén pedig a 0627/530-057-es telefonszám (szerdai és pénteki napokon 8-tól 12 óráig)

áll az ügyfelek rendelkezésére bejelentéseik fogadása, illetve a c) pont szerinti esetben időpont-egyeztetés céljából.

Göd, 2021. november 30.

Tóth János
 jegyző