1. 2022. január 4. napjától 2022. január 31. napjáig, a koronavírus-járványra és a veszélyhelyzetre tekintettel a személyes ügyfélfogadás a Gödi Polgármesteri Hivatalban (székhely: 2131 Göd, Pesti út 81., telephely: 2131 Göd, Pesti út 60/A) (a továbbiakban: Hivatal) az alábbiak szerint alakul:
a) hétfői munkanapokon: 13-18 óráig
b) szerdai munkanapokon: 8-12 óráig
c) pénteki munkanapokon: 8-12 óráig.
2. Személyes ügyfélfogadásra csak előzetes telefonos (0627/530-064) egyeztetés vagy hatósági idézés alapján kerülhet sor.
3. Személyes megjelenésen kívül ügyintézést aláírt beadvány postai úton Hivatalba történő küldésével, továbbá a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap vagy a https://epapir.gov.hu/ weboldalakon keresztül lehet kezdeményezni. Az elektronikus aláírással nem rendelkező elektronikus levél (e-mail) nem képezi hatósági ügyintézés alapját.
Tóth János
jegyző