I. Ajánlatkérő:
Neve: Göd Város Önkormányzata
Címe: 2131 Göd, Pesti út 81.
Képviselője: Balogh Csaba polgármester
Telefon/fax: 06 27 530 064
E-mail: varoshaza@god.hu
Kapcsolattartó neve: Dénes Gáborné
Telefon/fax: 06-27/530-048
E-mail: denesgaborne@god.hu
II. A beszerzés tárgya:
Göd Város Önkormányzata részére Karácsonyi élelmiszercsomagok beszerzése
Az alábbi termékek beszerzése és leszállítása a Göd Város Önkormányzata (2131 Göd, Pesti út 81.)
1 db termékcsomag ajánlati árának az alábbi élelmiszereket/egyéb kiadásokat kell tartalmaznia:
Terméklista/Termék megnevezés | DB |
Hadászi Só 1 kg | 1 |
Vénusz étolaj 1 l | 1 |
Fine-life/Libamájpástétom 105g | 1 |
Nesquik 0,2 | 1 |
Tellér/Lencse 0,5 | 1 |
Puszedli 0,3 | 1 |
Tchibo 0,25 | 1 |
Palcsó zsír (házi) 0,45 | 1 |
Kristálycukor/koronás 1 kg | 1 |
„ A” rizs 1 kg | 1 |
Gyermelyi/Finomliszt 1 kg | 1 |
Tarka/UHT tej 1,5% 1 l | 1 |
Aro/töltött káposzta 0,4 | 1 |
Milford karácsonyi tea | 1 |
Pölöskei/Citromlé 1 l | 1 |
Magyar/Méz 150 g | 1 |
szaloncukor/zselés 0,3 | 1 |
Agrico/Sonkás vagdalt 0,3 | 1 |
Knorr/Halászlékocka | 1 |
Aro/Spagetti 0,5 | 1 |
Szatyor | 1 |
Ajánlatkérő 500 db csomagot megrendelésére vállal lehívási kötelezettséget, a megadott mennyiségen felül további 200 db csomagot (opciós mennyiségi tételként) kíván szükség szerint megrendelni.
Ajánlattevő által benyújtott ajánlati ár (db csomagár) mind az alap 500 db, mind az opciós 200 db csomagra azonos ajánlati árat kell megadnia.
Ajánlattevő által megajánlott termékeknek, azok leszállításkor a szavatossági idő legalább felével rendelkeznie kell!
Ajánlatkérő nem köteles a szerződés fennállása alatt a teljes mennyiséget (700 db) megrendelni.
A beszerzendő áruk tételes jegyzékét, mennyiségi teljes lebontását és termékspecifikációját fenti táblázat, leírás tartalmazza. A meghatározott műszaki követelmények az egyes termékek tekintetében minimum elvárások.
A terméklista megnevezés oszlopában meghatározott minimum elvárásként előírtaktól eltérni nem lehet. Az egyes termékeknél meghatározott gyártmányra, típusra történő hivatkozások csak a beszerzés tárgyának, minőségi követelményeinek egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történtek, a ajánlatkérő azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad. A megajánlott terméknek az előírttal egyenértékű műszaki paraméterekkel kell rendelkeznie és annak típusát ajánlattevőnek a szakmai ajánlatban meg kell adnia. Az egyenértékűség bizonyítása az ajánlattevő feladata.
Az ajánlattevő által szállított élelmiszer termékeknek meg kell felelnie az élelmiszer termékek forgalomba hozatalára vonatkozó jogszabályoknak, valamint a Magyar Élelmiszerkönyv előírásainak.
A bruttó vállalási díjat egy összegben kell megadni.
Ajánlattevő a feladat elvégzéséhez jogosult alvállalkozókat bevonni, akiknek a munkájáért ő felel.
A vállalási összegnek minden egyéb kapcsolódó költségét magában kell foglalnia.
Termékcsomagok kiszállításának ütemezése: Szerződéskötést követő megrendelés után 2 munkanapon belül 50-100 db csomag/munkanap.
III. A szerződés típusának meghatározása: Adásvételi szerződés
IV. A szerződés időtartama (vagy a teljesítés határideje): a teljesítés véghatárideje 2021. november 30. Előteljesítés lehetséges. A szerződés annak megkötésétől a vállalt kötelezettségek teljesítéséig hatályos.
V. A teljesítés helye: Göd Város Önkormányzata (2132 Göd, Pesti út 81.)
VI. Fizetési feltételek:
A vételi ár a Ptk. rendelkezései alapján, az igazolt teljesítést követően benyújtott számla ellenében kerül megfizetésre a vonatkozó egyéb hatályos jogszabályi rendelkezések szerint.
Nyertes ajánlattevő 50db csomag leszállítását követően számlát nyújthat be az alábbiak szerint:
Az adásvételi szerződés alapján létrejövő pénztartozás teljesítésének idejére a Ptk. 6:130. § (1) és (2) bekezdése irányadó.
Az ajánlattétel, az elszámolás és kifizetés pénzneme: HUF.
Szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
Késedelmi kötbér: Késedelmesen teljesít nyertes ajánlattevő, amennyiben a teljesítési határidőt elmulasztja. Késedelmi kötbér mértékére naptári naponta a teljes nettó ajánlati ár 1%-a, de legfeljebb a teljes nettó ajánlati ár 20 %-a. A késedelem esetére kikötött kötbér szempontjából minden késedelemmel érintett és megkezdett nap egész napnak számít.
Amennyiben a késedelmesen eltelt napok ellenértéke eléri a teljes nettó ajánlati ár 20 %-át és Ajánlattevő ezt követően sem tesz eleget kötelezettségének, úgy Ajánlatkérő jogosult elállni a szerződéstől, vagy felmondhatja azt.
Meghiúsulási kötbér: Amennyiben a jelen szerződés teljesítése a nyertes ajánlattevőnek felróható okból hiúsul meg, úgy meghiúsulási kötbér jogcímén köteles a teljes nettó ajánlati ár 20 %-ának megfelelő mértékű meghiúsulási kötbérre jogosult.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. V. törvény 6:186. § (1) bekezdése alapján a kötelezett pénz fizetésére kötelezheti magát arra az esetre, ha olyan okból, amelyért felelős, megszegi a szerződést. Mentesül a kötbérfizetési kötelezettség alól, ha szerződésszegését kimenti.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. V. törvény 6:187. § (1) bekezdése alapján a teljesítés elmaradása esetére kikötött kötbér érvényesítése a teljesítés követelését kizárja. A késedelem esetére kikötött kötbér megfizetése nem mentesít a teljesítési kötelezettség alól.
VII. Alkalmassági követelmények
(Műszaki, illetve szakmai alkalmasság, a megkövetelt igazolási mód)
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás megküldése napjától visszafelé számított 36 hónapos időszakban szerződésszerűen teljesített: legalább 1db bruttó 4 000 000 Ft értékű élelmiszer eladására és/vagy szállítására vonatozó referenciával.
Ajánlatkérő nem követeli meg és nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet létrehozását (projekttársaság).
Ajánlatok értékelésének szempontja:
Legalacsonyabb áru ajánlat
Az ajánlatok értékelési szempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám:
1. Bruttó ajánlati ár: HUF, Súlyszám: 100
Az ajánlatok értékelési szempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10
A módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja a fenti ponthatárok közötti pontszámot:
az 1. részszempont esetében a fordított arányosítás,
P = (Alegjobb / Avizsgált) x (Pmax – Pmin) + Pmin
P: a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma
Pmax: a pontskála felső határa, azaz 10
Pmin: a pontskála alsó határa, azaz 0
Alegjobb: a legelőnyösebb ajánlat tartalmi eleme
Avizsgált: a vizsgált ajánlat tartalmi eleme
IX. Az ajánlatok benyújtását követő hiánypótlási lehetőség meghatározása, vagy annak kizárása:
Ajánlatkérő hiánypótlás lehetőségét nem biztosítja.
X. Ajánlattételi határidő:
2021. október 22. 12.00 óra
XI. Az ajánlatok benyújtásának helye:
Az ajánlatokat érvényesen benyújtani az ajánlattételi határidőt megelőzően papíralapon, zárt borítékban (2021. október 22. napjáig 9:00 és 12:00. között ügyfélfogadási időben) személyesen a Gödi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (2131 Göd, Pesti út 81.), vagy postai úton lehet (Gödi Polgármesteri Hivatal 2131 Göd, Pesti út 81.) megküldésével lehet.
XII. Az ajánlatok felbontásának helye, időpontja, a bontáson részvételre jogosultak megnevezése:1
2131 Göd, Pesti út 81. szám alatt a Gödi Polgármesteri Hivatal dísztermében 2021. október 22. napján 12:00 órakor. Részvételre jogosultak a beszerzési eljárás lebonyolításával megbízott személy(ek) vagy szervezet.
XIII. Annak meghatározása, hogy az eljárásban lehet-e tárgyalni vagy ajánlatkérő az ajánlatokat tárgyalás nélkül bírálja el: az ajánlatban nem lehet tárgyalni
XIV. A szerződéskötés tervezett időpontja: Eredményhirdetést követő 7 munkanapon belül
XV. Többváltozatú ajánlat tétele megengedett-e? nem
XVI. Rész ajánlattétel megengedett-e: nem
XVII. Az ajánlattétel ajánlati biztosíték adásához kötött? Igen
Az ajánlat érvényességének feltétele, hogy ajánlattevő nettó 300.000,- HUF-ot Göd Város Önkormányzata CIB Bank Zrt. 10700323-42056506-5110005 számlaszámára az ajánlattételi határidőig ajánlati biztosítékként megfizeti és azt hitelt érdemlően az ajánlatában igazolja. Az ajánlati biztosítékot a nem nyertes ajánlattevőknek az eredményhirdetést követő 5 munkanapon belül, nyertes ajánlattevőnek a szerződéskötést követő 5 munkanapon belül visszautalja.
XVIII. A dokumentáció rendelkezésének módja: Elektronikus úton
XIX. Az ajánlatok összehasonlításának tartalmi és formai követelményei:
Az ajánlatokat érvényesen benyújtani az ajánlattételi határidőt megelőzően papíralapon, zárt borítékban (2021. október 22. napjáig, ügyfélfogadási időben) személyesen, vagy postai úton lehet a 2131 Göd, Pesti út 81. Gödi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán, zárt borítékban megküldésével lehet. A borítékon kérjük feltüntetni „Ajánlat „Karácsonyi élelmiszercsomagok beszerzése” Ajánlattételi határidő előtt TILOS FELBONTANI!” AZ AJÁNLATTÉTELI HATÁRIDŐT KÉRJÜK FELTÜNTETNI!
A pályázathoz csatolandó egyes nyilatkozatokat a pályázónak a kiíráshoz mellékelt formanyomtatvány alapján, aláírással, bélyegzővel ellátva kell benyújtania. Az ajánlatokat magyar nyelven lehet benyújtani, az idegen nyelvű dokumentumot a kiíró nem veszi figyelembe.
XX. Egyéb információk
Ajánlatkérő fenntartja a jogot az eljárás indokolás nélküli eredménytelenné nyilvánítására.
Az ajánlati kötöttség minimális időtartama vagy határideje: 30 nap
Jelen ajánlattételi felhívásban nem szabályozott kérdésekben Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a beszerzési eljárásokról szóló 29/2020. (VIII. 12.) önkormányzati rendeletében, valamint Göd Város Önkormányzata beszerzési Szabályzatában foglalt rendelkezések az irányadóak.
XXI. Érvénytelen az ajánlat:
– az ajánlattételi határidő lejárta után nyújtották be,
– az a felhívásban foglalt formai és tartalmi követelményeknek nem felel meg,
– az ajánlattevő, illetőleg alvállalkozója nem felel meg az összeférhetetlenségi követelményeknek,
– az ajánlattevő a kizáró okok hatálya alatt áll,
– az ajánlati biztosítékot határidőben nem fizették meg,
– az ajánlattevő nem felel meg a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmassági követelményeknek,
– az Ajánlattevő ajánlatában meghatározott ellenszolgáltatás mértéke eléri a Kbtv. szerinti közbeszerzési értékhatárt,
– egyéb módon nem felel meg az ajánlati felhívásban, valamint a jogszabályokban meghatározott feltételeknek,
Összeférhetetlen és nem vehet részt az eljárásban ajánlattevőként, alvállalkozóként
a) a megrendelő, az ajánlatkérő, az ajánlati felhívást közzétevő által az eljárással vagy annak előkészítésével kapcsolatos tevékenységbe bevont személy vagy szervezet,
b) az a szervezet, amelynek
ba) vezető tisztségviselőjét vagy felügyelőbizottságának tagját,
bb) tulajdonosát,
bc) a ba)-bb) pont szerinti személy közös háztartásban elő hozzátartozóját
a megrendelő, az ajánlatkérő, az ajánlati felhívást közzétevő az eljárással vagy annak előkészítésével kapcsolatos tevékenységbe bevonta, ha közreműködése az eljárásban a verseny tisztaságának sérelmét eredményezheti.
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó olyan gazdasági szereplő, akivel szemben az alábbi kizáró okok fennállnak:
– végelszámolás alatt áll, vagy vonatkozásában csődeljárás elrendeléséről szóló bírósági végzést közzétettek, vagy az ellene indított felszámolási eljárást jogerősen elrendelték, vagy ha a gazdasági szereplő személyes joga szerinti hasonló eljárás van folyamatban, vagy aki személyes joga szerint hasonló helyzetben van;
– tevékenységét felfüggesztette vagy akinek tevékenységét felfüggesztették;
– gazdasági, illetve szakmai tevékenységével kapcsolatban jogerős bírósági ítéletben megállapított bűncselekményt követett el, amíg a büntetett előélethez fűződő hátrányok alól nem mentesült; vagy akinek tevékenységét a jogi személlyel szemben alkalmazható büntetőjogi intézkedésekről szóló 2001. évi CIV. törvény 5.§-a (2) bekezdés b), vagy g) pontja alapján a bíróság jogerős ítéletében korlátozta, az eltiltás ideje alatt, vagy ha az ajánlattevő tevékenységét más bíróság hasonló okból és módon jogerősen korlátozta;
– beszerzési eljárásokban való részvételtől jogerősen eltiltásra került, az eltiltás ideje alatt;
– egy évnél régebben lejárt adó-, vámfizetési vagy társadalombiztosítási járulékfizetési kötelezettségének – a letelepedése szerinti ország, vagy az ajánlatkérő székhelye szerinti ország jogszabályai alapján – nem tett eleget, kivéve, ha megfizetésére halasztást kapott;
– korábbi – három évnél nem régebben lezárult – beszerzési eljárásban hamis adatot szolgáltatott és ezért az eljárásból kizárták, vagy a hamis adat szolgáltatását jogerősen megállapították, a jogerősen megállapított időtartam végéig,
– Ajánlatkérő fenntartja a jogot az eljárás indokolás nélküli eredménytelenné nyilvánítására.
XXII. Tárgyi munkával kapcsolatban beszerezhető további információk beszerzésének helye, címe:
Ajánlati felhívás I. pontjában rögzített kapcsolattartási címen.
XXIII. Az ajánlattételi felhívás megküldésének/közzétételének napja: 2021.10.20.
XXIV. Rendelkezés pénzügyi fedezetről: A pénzügyi forrás a becsült érték alapján rendelkezésre áll.
Dátum: Göd, 2021. október 20.
……………………………………
Balogh Csaba polgármester
A becsült érték alapján, a beszerzéshez szükséges forrás rendelkezésre áll.
…………………………………….
pénzügyi osztályvezető
Mellékletek (az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok):
– Ajánlattételi nyilatkozat (kötelezően csatolandó)
– Összeférhetetlenségi nyilatkozat (kötelezően csatolandó)
– Referencia nyilatkozat (kötelezően csatolandó)
– Aláírási címpéldány/Aláírásminta (kötelezően csatolandó)
– Ajánlati biztosíték megfizetésének igazolása (kötelezően csatolandó)
– Szerződés tervezet