A Gödi Polgármesteri Hivatal Adó Osztálya adóügyi ügyintéző munkatársat keres
A jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős kinevezés, hat hónap próbaidővel.
A munkavégzés helye: 2131 Göd, Pesti út 81.
Ellátandó feladatok:
Az adó- és értékbizonyítványok kiállításával kapcsolatos valamennyi feladat ellátása, ezen feladatok teljes körű önálló ügyintézése. Az ingatlan-tulajdonosok (örökösök) tájékoztatása a helyszíni szemle időpontjáról, a helyszíni szemle lefolytatása, helyszínen készült jegyzőkönyv elkészítése, a helyszíni szemle alapján az ingatlanok forgalmi értékének a megállapítása, az adó- és értékbizonyítvány kiállítása, az elkészült dokumentumok kézbesítése, naprakész nyilvántartása, társhatóságokkal történő kapcsolattartás.
A rábízott feladatokkal kapcsolatos beadványok, a szükséges iratok, közbenső intézkedések és döntések tervezeteinek önálló előkészítése kiadmányozásra, így különösen a forgalmi érték kifogás felülvizsgálatának elvégzése, ezen belül a saját hatáskörben történő döntés vagy felterjesztés tervezetének határidőben való elkészítése. Ügyfelekkel való kapcsolattartás írásban, személyesen.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
(29/2012. (III.7.) Korm.rend. 1. melléklet 14.: Hatósági feladatkör
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztisztviselők jogállásának szabályozásáról szóló 18/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendelete, valamint az Egységes Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- jó kommunikációs és problémamegoldó-képesség, határozottság, hatékonyság,
- Az I. besorolási osztályban:
- Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- A II. besorolási osztályban:
- Közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- hozzájárulás a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához;
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Ingatlanközvetítői szakképesítés, illetve
- Ingatlanvagyon-értékelő és közvetítő szakképesítés.
- Ingatlan-értékbecslés területen szerzett szakmai tapasztalat.
- Hasonló szakmai területen szerzett minimum egy éves gyakorlat.
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
- Pszichés terhelhetőség (alap)
- Kommunikációs készség (alap)
- Együttműködés (alap)
- Terhelhetőség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, a Kttv. 5. mellékletében foglalt adattartalommal;
- szakirányú végzettséget vagy azzal egyenértékű szakképzettséget tanúsító okirat másolata;
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy a megkérés feladóvevényének másolata;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul, továbbá, hogy nem áll fenn vele szemben a Kttv. 84.-86. §-ban foglalt összeférhetetlenségi ok, vagy azt a jogviszony létesítését követő 30 napon belül megszünteti;
- motivációs levél.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2025.03.27.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Nyilassy Rita osztályvezető nyújt, a (06 27) 530 059-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázat benyújtása elektronikus úton a hr@god.hu címre történik, vagy postai úton, a Gödi Polgármesteri Hivatal címére (2131 Göd, Pesti út 81.).
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat eredményéről a pályázó írásban tájékoztatást kap. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2025.03.31.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu honlapon szerezhet.