A Gödi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében adóügyi ügyintéző munkakör/feladatkör betöltésére.

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): Az építményadó és telekadó adatbejelentések fogadása, ellenőrzése, feldolgozása, ezen feladatok teljes körű önálló ügyintézése. Az adókötelezettség megállapítása, módosítása és nyilvántartása. Az adóztatást érintő határozatok, végzések elkészítése. Az adóalanyok és ingatlanok adatainak naprakészen tartása, adatkezelése az önkormányzati adózási rendszerekben. Statisztikák, kimutatások készítése a vezetés számára. Ügyfelekkel való kapcsolattartás írásban, személyesen.

Betöltendő állás szakmacsoportja: adózás

FEOR besorolás: 3652 Adó- és illetékhivatali ügyintéző

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): adó

 

Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Göd

A munkavégzés pontos helye: Gödi Polgármesteri Hivatal – 2131 Göd, Pesti út 81.

Álláshirdető szervezet bemutatása: https://god.hu/varoshaza/polgarmesteri-hivatal/

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlapcíme stb.): A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztisztviselők jogállásának szabályozásáról szóló 18/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendeletében, továbbá a Gödi Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzatában foglaltak az irányadóak. A munkáltatói jogkör gyakorlója a kinevezéssel egyidejűleg 6 hónap próbaidőt köt ki (kivéve végleges áthelyezés). Az adatkezelési tájékoztató elérhető a következői linken: https://god.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

Pályázati feltételek

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények: 

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság
  • a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklete 14. pontjában foglalt, a feladatkör betöltéséhez szükséges képzettség.
  • Sikeres pályázat esetén, vagyonnyilatkozati-tételi eljárás lefolytatása.

Elvárt végzettség/képesítés: középiskolai végzettség (érettségi vagy középfokú szakképesítés)

Egyéb végzettség: —

Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év): 1-3

Egyéb pályázati feltétel meghatározása: —

Pályázat elbírálása során előnyt jelent 

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat? Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat? Nem

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

  • Pszichés terhelhetőség (alap)
  • Kommunikációs készség (alap)
  • Együttműködés (alap)
  • Határidők betartása (egyéb)
  • Irodai informatikai rendszerek, alkalmazások használata (ügyintézői)

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
  • fényképes önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete alapján
    • 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (vagy annak megkéréséről szóló igazolás) azzal, hogy nem áll foglalkoztatástól vagy tevékenységtől való eltiltás hatálya alatt
    • nyilatkozat cselekvőképességről
    • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, továbbításához hozzájárul
    • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló törvény 84-85. §-ában meghatározott összeférhetetlenség a pályázat benyújtásakor nem áll fenn
    • motivációs levél

 A pályázat benyújtásának határideje:

2026.01.16. 13:00

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Híves Henrietta osztályvezető nyújt, a (06 27) 530 059-es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázat benyújtása elektronikus úton a hr@god.hu címre történik, vagy postai úton, a Gödi Polgármesteri Hivatal címére (2131 Göd, Pesti út 81.).

A pályázat elbírálásának módja: A kiírásnak megfelelő pályázatokat a Gödi Polgármesteri Hivatal Jegyzője bírálja el. Az elbírálás eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2026.01.30.

Állás tervezett betöltésének időpontja: 2026.02.02.

Publikálás tervezett időpontja: 2025.12.19.