1. Home
  2. /
  3. Archív
  4. /
  5. Álláspályázat – környezetvédelmi referens

A Gödi Polgármesteri Hivatal Hatósági Osztálya környezetvédelmi referens munkatársat keres

A jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős kinevezés, hat hónap próbaidővel.

A munkavégzés helye: 2131 Göd, Pesti út 81.

Ellátandó feladatok:

  • Göd város helyi rendeleteiben és szabályzataiban foglalt zöldfelületi és környezetvédelmi előírások betart(at)ása, ellenőrzése, panaszok kivizsgálása, a rendeletek időszakos felülvizsgálata;
  • fakivágási kérelmek ügyintézése;
  • helyi vízjogi hatósági feladatok ügyintézése, termálfürdővel kapcsolatos adatszolgáltatások adminisztrációs intézése;
  • illegális hulladéklerakások ügyintézése, civil hulladékgyűjtési akciók támogatása;
  • parlagfű elleni védekezéssel kapcsolatos ügyintézés;
  • szúnyoggyérítéssel kapcsolatos ügyintézés, méhészek és lakosság kiértesítése;
  • rágcsáló-mentesítéssel kapcsolatos ügyintézés;
  • vadállatokkal kapcsolatos ügyintézés, vadásztársasággal való kapcsolattartás;
  • környezetvédelmi célú pályázatokban szakmai együttműködés, kapcsolódó megrendelések, események lebonyolítása;
  • lakossági és oktatás-nevelési intézmények szemléletformáló eseményeinek szervezése, támogatása;
  • természetvédelmi célú feladatok támogatása;
  • társhivatalokkal és  hatóságokkal kapcsolattartás, adatszolgáltatás, együttműködés;
  • egyéb olyan feladatok, melyek a polgármesteri hivatal működéséhez kapcsolódnak (népszámlálás, népszavazás stb.)

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Környezetvédelmi és hatósági feladatok (29/2012. (III.7.) Korm.rend. 1. melléklet 26. Környezetvédelmi és vízügyi feladatkör); 32. Település-, terület- és vidékfejlesztési, település-üzemeltetési feladatkör

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztisztviselők jogállásának szabályozásáról szóló 18/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendelete, valamint az Egységes Közszolgálati Szabályzat az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • jó kommunikációs és problémamegoldó-képesség, határozottság, hatékonyság,
  • felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi, pedagógus, tanár, természettudományi, agrár, természetvédelmi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetgazdálkodási, környezetmérnöki, vízépítőmérnöki, vegyészmérnöki, biomérnöki, környezettudományi, természetvédelmi szakképzettség; felsőoktatásban szerzett kertészmérnök szakmacsoportokba tartozó, agrár, geográfus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, település-fejlesztési, vidékfejlesztési felsőfokú szakképesítés;
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • hozzájárulás a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához;
  • B kategóriás jogosítvány megléte.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • hasonló szakmai területen szerzett minimum három éves gyakorlat.

Elvárt kompetenciák:

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, a Kttv. 5. mellékletében foglalt adattartalommal;
  • szakirányú végzettséget vagy azzal egyenértékű szakképzettséget tanúsító okirat másolata;
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy a megkérés feladóvevényének másolata;
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul, továbbá, hogy nem áll fenn vele szemben a Kttv. 84.-86. §-ban foglalt összeférhetetlenségi ok, vagy azt a jogviszony létesítését követő 30 napon belül megszünteti;
  • motivációs levél.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje:

2023.04.05.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kertészné Antal Márta osztályvezető nyújt, a (06 20) 329 2567-es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázat benyújtása elektronikus úton a hr@god.hu címre történik, vagy postai úton, a Gödi Polgármesteri Hivatal címére (2131 Göd, Pesti út 81.).

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat eredményéről a pályázó írásban tájékoztatást kap. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje:

2023.04.15.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu honlapon szerezhet.