A Gödi Polgármesteri Hivatal Hatósági Osztálya környezetvédelmi referens munkatársat keres
A jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős kinevezés, hat hónap próbaidővel.
A munkavégzés helye: 2131 Göd, Pesti út 81.
Ellátandó feladatok:
- Göd város helyi rendeleteiben és szabályzataiban foglalt zöldfelületi és környezetvédelmi előírások betart(at)ása, ellenőrzése, panaszok kivizsgálása, a rendeletek időszakos felülvizsgálata;
- fakivágási kérelmek ügyintézése;
- helyi vízjogi hatósági feladatok ügyintézése, termálfürdővel kapcsolatos adatszolgáltatások adminisztrációs intézése;
- illegális hulladéklerakások ügyintézése, civil hulladékgyűjtési akciók támogatása;
- parlagfű elleni védekezéssel kapcsolatos ügyintézés;
- szúnyoggyérítéssel kapcsolatos ügyintézés, méhészek és lakosság kiértesítése;
- rágcsáló-mentesítéssel kapcsolatos ügyintézés;
- vadállatokkal kapcsolatos ügyintézés, vadásztársasággal való kapcsolattartás;
- környezetvédelmi célú pályázatokban szakmai együttműködés, kapcsolódó megrendelések, események lebonyolítása;
- lakossági és oktatás-nevelési intézmények szemléletformáló eseményeinek szervezése, támogatása;
- természetvédelmi célú feladatok támogatása;
- társhivatalokkal és hatóságokkal kapcsolattartás, adatszolgáltatás, együttműködés;
- egyéb olyan feladatok, melyek a polgármesteri hivatal működéséhez kapcsolódnak (népszámlálás, népszavazás stb.)
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Környezetvédelmi és hatósági feladatok (29/2012. (III.7.) Korm.rend. 1. melléklet 26. Környezetvédelmi és vízügyi feladatkör); 32. Település-, terület- és vidékfejlesztési, település-üzemeltetési feladatkör
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztisztviselők jogállásának szabályozásáról szóló 18/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendelete, valamint az Egységes Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- jó kommunikációs és problémamegoldó-képesség, határozottság, hatékonyság,
- felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi, pedagógus, tanár, természettudományi, agrár, természetvédelmi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetgazdálkodási, környezetmérnöki, vízépítőmérnöki, vegyészmérnöki, biomérnöki, környezettudományi, természetvédelmi szakképzettség; felsőoktatásban szerzett kertészmérnök szakmacsoportokba tartozó, agrár, geográfus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, település-fejlesztési, vidékfejlesztési felsőfokú szakképesítés;
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- hozzájárulás a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához;
- B kategóriás jogosítvány megléte.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló szakmai területen szerzett minimum három éves gyakorlat.
Elvárt kompetenciák:
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, a Kttv. 5. mellékletében foglalt adattartalommal;
- szakirányú végzettséget vagy azzal egyenértékű szakképzettséget tanúsító okirat másolata;
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy a megkérés feladóvevényének másolata;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul, továbbá, hogy nem áll fenn vele szemben a Kttv. 84.-86. §-ban foglalt összeférhetetlenségi ok, vagy azt a jogviszony létesítését követő 30 napon belül megszünteti;
- motivációs levél.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2023.04.05.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kertészné Antal Márta osztályvezető nyújt, a (06 20) 329 2567-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázat benyújtása elektronikus úton a hr@god.hu címre történik, vagy postai úton, a Gödi Polgármesteri Hivatal címére (2131 Göd, Pesti út 81.).
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat eredményéről a pályázó írásban tájékoztatást kap. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2023.04.15.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu honlapon szerezhet.