[flexy_breadcrumb]

Gödi Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Osztályára osztályvezető munkatársat keres

A jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős kinevezés, hat hónap próbaidővel.

A munkavégzés helye: 2131 Göd, Pesti út 81.

Munkakörébe tartozó feladatok:

A Városüzemeltetési Osztály működésének, szakmai munkájának színvonalas szervezése, irányítása, ellenőrzése, az osztály beosztottjaival kapcsolatos átruházott munkáltatói jogkör gyakorlása.

A Városüzemeltetési Osztály munkavégzésének irányítása az alábbi területeken:

  • közterületek, közparkok, játszóterek fenntartása, fejlesztésükben, közbeszerzési eljárásokban való közreműködés;
  • helyiséggazdálkodási feladatok az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások és egyéb helyiségek tekintetében;
  • energiagazdálkodással, intézményi karbantartással kapcsolatos feladatok ellátása;
  • az épített és természeti környezet védelmével, a hulladékkezeléssel, elhagyott hulladékokkal, a közterületek szervezett és rendszeres tisztántartásával és akadálymentesítésével kapcsolatos feladatok;
  • hatósági előírások szerinti jelentések készítésével kapcsolatos feladatok ellátása;
  • az Önkormányzat hatás- és illetékességi körébe tartozó városüzemeltetési feladatok ellátása, irányítása, koordinálása;
  • beruházások lebonyolításában való részvétel;
  • pályázatokkal kapcsolatos teendők ellátása;
  • folyamatban lévő beruházások ellenőrzése, kapcsolattartás a külső szervezetekkel, kivitelezőkkel, tervezőkkel; számlák műszaki tartalmának ellenőrzése;
  • képviselő-testületi döntés-előkészítés;
  • nyomvonalas létesítmények (víz, szennyvíz, csapadék elvezetés, közvilágítás, díszvilágítás, nagyfeszültségű hálózatok stb.) engedélyezésével, üzemeltetésével, ellenőrzésével, terület-felhasználási, burkolatbontási engedélyek kiadásával, beruházásokkal kapcsolatos feladatok ellátása;
  • teljes körű szervezési, koordinálási, ellenőrzési feladatok ellátása a közlekedéssel és villamos energiaellátással összefüggő beruházási munkákban;
  • teljes körű szervezési, koordinálási, ellenőrzési feladatok az önkormányzat magasépítési és/vagy mélyépítési beruházási munkáiban;
  • folyamatos kapcsolattartás a projektvezetőkkel, alvállalkozókkal, megbízókkal, logisztikával;
  • teljes körű szervezési, koordinálási, ellenőrzési feladatok ellátása;
  • a kivitelezés folyamatosságának, minőségének, a határidők betartásának ellenőrzése;
  • a beüzemelések, beszabályozások szervezése, részvétel a műszaki átadásokon;
  • az építéssel járó dokumentációfolyamatos követése és vezetése;
  • az építéshelyi előírások (munkavédelmi, minőségügyi stb.) betartásának folyamatos ellenőrzése;
  • a kivitelezés során felmerülő váratlan problémák elhárítása;
  • beruházások, fejlesztések és elújítások megvalósításának előkészítése, döntések végrehajtása;
  • magasépítési és mélyépítési műszaki szakterületen az önkormányzat fejlesztéseinek előkészítésében, és a megvalósításban való közreműködés;
  • a hazai és uniós pályázatok előkészítésében, végrehajtásában való részvétel;
  • közbeszerzési, beszerzési szakmai feladatok ellátásban való részvétel.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet, cselekvőképesség;
  • felsőoktatásban szerzett építész-, építő-, kertészmérnök szakmacsoportokba tartozó, gazdaságtudományi, agrár, szociológus, földrajztanár, geográfus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, település-fejlesztési,- vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés;
    • városüzemeltetési területen szerzett legalább 5 év szakmai tapasztalat;
  • B kategóriás jogosítvány;
  • vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • vezetői gyakorlat;
  • közigazgatási alapvizsga, közigazgatási szakvizsga;
  • építőipari kivitelezésben, beruházások előkészítésben szerzett szakmai tapasztalat, szakirányú műszaki-, hatósági szakirányú tapasztalat.

Egyéb készségek:

  • jó kommunikációs készség,
  • terhelhetőség,
  • stressztűrő képesség,
  • gyakorlatorientált beállítottság,
  • problémamegoldó képesség

A pályázatnak tartalmazni kell:

  • a pályázó fényképes szakmai önéletrajzát a 87/2019. (IV. 23.-) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján;
  • a Városüzemeltetési Osztály vezetésére, fejlesztésére vonatkozó program;
  • a végzettséget igazoló okirat(ok) fénymásolata;
  • a büntetlen előélet igazolására 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány;
  • érvényes B kategóriás vezetői engedély másolata.

Bérezés:

A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény valamint a Gödi Polgármesteri Hivatal belső szabályzata alapján.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.08.25.

Pályázat benyújtásának módja: Elektronikus úton a hr@god.hu e-mail-címre történő megküldéssel.  A pályázati anyagra kérjük feltüntetni az „városüzemeltetési osztályvezető” munkakör megnevezését. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dombováriné dr. Kozák Nikolett jegyző nyújt, a 06 27 530 062/114 telefonszámon.

A pályázat elbírálásának módja: Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. A pályázatokról a kinevezési jogkör gyakorlója dönt. A pályázók az eredményről legkésőbb a pályázat elbírálását követő 8 napon belül írásban tájékoztatást kapnak. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.09.12.

A pályázati kiírás további közzétételének helye: www.god.hu

Állás tervezett betöltésének időpontja: elbírálást követően azonnal