Göd Város Önkormányzata pályázatot hirdet Göd Város Önkormányzata tulajdonában álló Gödi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatói munkakör betöltésére.
A Társaság 2013. június 1-jén alakult, mely Göd Város Önkormányzatának 100%-os tulajdonában áll. 2023. július 1-jétől a hulladékgazdálkodási tevékenység – kikerülve az önkormányzati feladatok közül -állami közfeladattá vált, és annak hatékonyabb ellátása és koordinálása új, koncessziós modellben valósul meg. Az állami hulladékgazdálkodási közfeladatot a hulladékgazdálkodási koncessziós pályázatot elnyerő MOL Nyrt. által alapított MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. látja el Magyarországon kizárólagos joggal. A Társaság 2023. július 1. napjától az állami hulladékgazdálkodási közfeladat ellátásában – a hulladékgazdálkodási tevékenységgel kapcsolatos piaci ismereteire és szakértelmére tekintettel -, mint régiókoordinátori közreműködő vesz részt és nyújt hulladékgazdálkodási szolgáltatást.
Az önkormányzati feladatok hatékony megvalósítása érdekében a Társaság a vagyonkezelésébe kerülő ingatlanok esetében a fenntartáson felül fejlesztési feladatokat is ellát.
Az ügyvezető igazgató feladatai: Az ügyvezető alapfeladata a Gödi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. (a továbbiakban: Társaság) alapító okiratában, valamint az Önkormányzattal kötött szerződésekben foglalt feladatok koordinálása, irányítása, ellenőrzése, a Képviselő-testület határozatainak végrehajtása, a Társaság jogszerű és gazdaságos működésének biztosítása, költségvetésének betartása, a Társaság alkalmazottai feletti munkáltatói jogok gyakorlása.
Pályázati feltételek: – büntetlen előélet – cselekvőképesség – magyar állampolgárság – erkölcsi bizonyítvány – nem áll eltiltás alatt vezetői tisztségviselői tevékenységtől – legalább 10 éves városüzemeltetési és városfejlesztési területen szerzett szakmai tapasztalat – legalább 10 éves vezetői tapasztalat – felsőfokú iskolai végzettség – B kategóriás jogosítvány – a Ptk. 3:22. § (1) és (3)-(6) bekezdése szerinti feltételeknek történő megfelelés – a Ptk. 3:115. § (1)–(2) bekezdéseiben meghatározott összeférhetetlenségi szabályoknak történő megfelelés Elvárt kompetenciák: – felelősségteljes, önálló munkavégzés – proaktivitás – kiváló kommunikációs, szervező- és problémamegoldó készség – megbízhatóság, szakmai elhivatottság, lojalitás – terhelhetőség
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: – Az ügyvezető képviseli a társaságot harmadik személyekkel szemben, valamint bíróságok és más hatóságok előtt. Az ügyvezető e jogkörét az ügyek meghatározott csoportjára nézve a társaság dolgozóira átruházhatja. – Az ügyvezető gondoskodik a határozatok könyvének vezetéséről. – Az ügyvezető elkészíti a társaság mérlegét és a vagyonkimutatást, és ezeket a Képviselő-testület elé terjeszti. – Az ügyvezető köteles a Képviselő-testület kérésére a társaság ügyeiről felvilágosítást adni, a társaság irataiba való betekintést lehetővé tenni. – Az ügyvezető előterjesztést készít a törzstőke felemeléséről vagy leszállításáról, a felemelés vagy leszállítás végrehajtását és megtörténtét bejelenti a cégbíróságnak. – Az ügyvezető a csődeljárás iránti kérelmet benyújtja az illetékes bíróságnak; és erről a társaság bankszámláit vezető pénzintézetek értesíti; továbbá mindazon feladatokat ellátja, amelyeket a csődeljárásról, a felszámolási eljárásról és a végelszámolásról szóló törvény az ügyvezető számára meghatároz. – A társaság átalakulása, egyesülése vagy szétválása során törvényben rögzített és a Képviselő-testület által meghatározott feladatokat végrehajtja. – A Képviselő-testületi határozatok végrehajtását megszervezi. – A cégbíróságnál bejegyzett adatok megváltozását bejelenti. – A társaság gazdálkodásával összefüggő jogszabályokban és a társaság belső szabályzataiban, utasításaiban meghatározott feladatokat végrehajtja, végrehajtatja és a végrehajtást ellenőrzi. – A társaság gazdaságosabb működéséhez szükséges szervezetet kialakítja, a szervezetek működési rendjét meghatározza. – A társaság éves gazdasági tervének elkészítéséről gondoskodik. – A gazdaságosság és hatékonyság fokozására vonatkozóan intézkedéseket dolgoz ki, az intézkedések végrehajtását ellenőrzi és értékeli. – A társaság érdekeltségi rendszerét kialakítja. – Az ügyvezető feladata a biztonságos és a dolgozók egészségét óvó munkafeltételek biztosítása. – Az ügyvezető feladata a közvetlen felügyelete alá tartozó munkatársak munkájának irányítása, ellenőrzése és értékelése. – A Képviselő-testület, a Felügyelőbizottság és könyvvizsgáló hatáskörébe nem tartozó kérdésekben önállóan dönt. – A társaság dolgozói tekintetében a munkáltatói jogokat az ügyvezető gyakorolja. – A gazdasági vétséget, bűncselekményt elkövető dolgozókkal szemben az eljárást megindítja. – A szervezeti és működési rend szabályozásában dönt (kivéve, ha ez a Képviselő-testület hatáskörébe tartozik). – A munkaköri leírásokat jóváhagyja. – Meghatalmazást ad az alkalmazott dolgozók közül a társaság képviseletére. – Utalványozási jog megadása, visszavonása. – Olyan hitelfelvétel ügyében dönt, amelyek nem tartoznak a Képviselő-testület hatáskörébe. – A társaság tűz-, munka- és környezetvédelmi rendszere szabályozását jóváhagyja. – A társaság reklám és propaganda munkájában dönt. – A társaság információs és adatfeldolgozási rendszere kialakításában, fejlesztésében dönt. – A társaság eredményes és gazdaságos működésének biztosítása.
Foglalkoztatás helye: 2132 Göd, Duna út 5.
Foglalkoztatás időtartama: 2025. június 01. napjától – 2030. május 31. napjáig 5 év határozott időtartamra.
Foglalkoztatás jellege: Heti 40 óra, kötetlen munkarendben
Munkabér és juttatás:
Jelen pályázati kiírás alapján a Társaság ügyvezetését a vezető tisztségviselő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 3:112. § (1) bekezdésében foglalt munkaviszony keretében, teljes munkaidőben latja el. A munkaviszonyra a munka törvénykönyvéről 2012. évi I. törvény szabályai az irányadók. (Az ügyvezető munkabérét és egyéb juttatásait a Képviselő-testület állapítja meg az Mt. rendelkezései szerint.)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
– önkormányzati feladat ellátás területén szerzett szakmai és vezetői tapasztalat
– közigazgatási alap-, és szakvizsga – építési tervezési és kivitelezési tevékenységhez kapcsolódó jogosultságok megléte
– beruházások előkészítésében, lebonyolításában, utókövetésében szerzett tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
– a pályázó részletes szakmai önéletrajza – végzettséget igazoló okiratok másolata
– három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
– hozzájáruló nyilatkozat 3. személy betekintéséhez, (a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához, a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik)
– a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja
– a pályázó nyilatkozata arról, hogy megbízása esetén a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény szerinti vezető munkavállalóra vonatkozó összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, (a pályázó nyilatkozata arról Ptk. Harmadik könyve szerinti kizáró feltételek és összeférhetetlenségi okok, valamint a Mt. 211. §. szerinti összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn)
– tájékoztató a pályázó által folytatott egyéb szakmai tevékenyégről
– legalább 10 éves városüzemeltetési és városfejlesztési területen szerzett szakmai tapasztalat és a legalább 10 éves vezetői tapasztalat igazolása
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 14. 12:00 A pályázat benyújtásának módja: – postai úton, a pályázatnak Göd Város Önkormányzatának címére történő megküldésével (2131 Göd, Pesti u. 81.). Kérjük a zárt borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: „Gödi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatói megbízás”; – személyesen: Jegyzői Iroda munkaügyi ügyintézőjénél (2131 Göd, Pesti u. 81.); – A pályázatokat 2 azonos szövegű és mellékletű példányban (1 pld-t nem összefűzve) kell benyújtani.
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2025. június 01.
A pályázat elbírálásának rendje: A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázókat a polgármester hallgatja meg, és a pályázatokat véleményével együtt beterjeszti a Képviselő-testület elé.
Az ügyvezető igazgató személyéről a Képviselő-testület dönt 2024. május 29-i munkaterv szerinti ülésén.
A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy a pályáztatás folyamatát indokolt esetben eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálása alá. A pályázat beadásával a pályázó a pályázati kiírás valamennyi feltételét magára nézve kötelezőnek fogadja el.
A pályázati kiírás közzétételének helye: – god.hu – godihulladek.hu
A pályázattal kapcsolatban érdeklődni lehet: a jegyzo@god.hu e-mail címen.