Anyakönyvi ügyek

Állampolgárság igazolása iránti kérelem

  1. Home
  2. /
  3. Városháza
  4. /
  5. Ügyintézés
  6. /
  7. Anyakönyvi ügyek
  8. /
  9. Állampolgárság igazolása iránti kérelem

Leírás
Amennyiben a kérelmező lakóhelye Göd, akkor a Hatósági Osztályhoz nyújthat be kérelmet az állampolgárság igazolására. Külföldön élő kérelmező személyesen, az illetékes magyar konzulátusnál is benyújthatja a kérelmet.

Az ügyet intéző Osztály/iroda
Hatósági Osztály
Címe 2131 Göd, Pesti út 81.

Ügyfélfogadási időpontok:
Hétfő: 13-18
Kedd: szünetel
Szerda: 8-12 és 13-16
Csütörtök: szünetel
Péntek: 8-12

Ügyintéző

Név: Szegedi Barbara
Titulus: Anyakönyvvezető
Szervezeti egység: Anyakönyvi Iroda
Telefonszám: 06-27/530-057
Fax: 069-27/345-279
E-mail: szegedibarbara@god.hu
Fogadóóra:
Leírás:
Cím: 2131 Göd, Pesti u. 81.

Igénylő, kötelezett
Kérelmező

Az ügyintézés kezdeményezhető
Ügyintézőnél

Ügyintézési határidő
8 munkanap

Az ügyintézés díja
Lakcímkártyával igazolt, bejelentett lakóhely esetén 3.000,- Ft

Az alkalmazott jogszabályok
Az állampolgárságról szóló 1993. évi LV. tv.
Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény

Az ügyintézéséhez szükséges iratok
• születési anyakönyvi kivonat
• családi állapot igazolása: házasság esetén házassági anyakönyvi kivonat, elváltak esetén jogerős bírói ítélet vagy záradékolt házassági kivonat, özvegy családi állapot esetében az elhunyt házastársa halotti anyakönyvi kivonata
• a szülők születési ill. házassági anyakönyvi kivonata
• érvénytelen magyar útlevél, személyi igazolvány, illetőségi bizonyítvány, magyar katonakönyv, névváltozási okirat