Anyakönyvi ügyek
Állampolgárság igazolása iránti kérelem
- Főoldal
- /
- Városháza
- /
- Ügyintézés
- /
- Anyakönyvi ügyek
- /
- Állampolgárság igazolása iránti kérelem
Leírás
Amennyiben a kérelmező lakóhelye Göd, akkor a Hatósági Osztályhoz nyújthat be kérelmet az állampolgárság igazolására. Külföldön élő kérelmező személyesen, az illetékes magyar konzulátusnál is benyújthatja a kérelmet.
Az ügyet intéző Osztály/iroda
Hatósági Osztály
Címe 2131 Göd, Pesti út 81.
Ügyfélfogadási időpontok:
Hétfő: 13-18
Kedd: szünetel
Szerda: 8-12 és 13-16
Csütörtök: szünetel
Péntek: 8-12
Ügyintéző
Név: | Szegedi Barbara |
Titulus: | Anyakönyvvezető |
Szervezeti egység: | Anyakönyvi Iroda |
Telefonszám: | 06-27/530-057 |
Fax: | 069-27/345-279 |
E-mail: | szegedibarbara@god.hu |
Fogadóóra: | |
Leírás: | |
Cím: | 2131 Göd, Pesti u. 81. |
Igénylő, kötelezett
Kérelmező
Az ügyintézés kezdeményezhető
Ügyintézőnél
Ügyintézési határidő
8 munkanap
Az ügyintézés díja
Lakcímkártyával igazolt, bejelentett lakóhely esetén 3.000,- Ft
Az alkalmazott jogszabályok
Az állampolgárságról szóló 1993. évi LV. tv.
Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény
Az ügyintézéséhez szükséges iratok
• születési anyakönyvi kivonat
• családi állapot igazolása: házasság esetén házassági anyakönyvi kivonat, elváltak esetén jogerős bírói ítélet vagy záradékolt házassági kivonat, özvegy családi állapot esetében az elhunyt házastársa halotti anyakönyvi kivonata
• a szülők születési ill. házassági anyakönyvi kivonata
• érvénytelen magyar útlevél, személyi igazolvány, illetőségi bizonyítvány, magyar katonakönyv, névváltozási okirat