Ajánlatkérő: Göd Város Önkormányzata
Címe: 2131 Göd, Pesti út 81.
Képviselője: Kammerer Zoltán polgármester
Telefon/fax: 06 27 530 064
E-mail: varoshaza@god.hu
Kapcsolattartó neve: Virok-Ujlaki Anikó
Telefon/fax: 06 27 530 064
E-mail: ujlakianiko@god.hu
A beszerzés tárgya: „Göd közigazgatási területén közutak karbantartása”
Karbantartási feladat rövid leírása:
- A javítandó útfelületek kijelölése, kitűzése
- Stabilizált földút javítása földgyaluval (gréderrel) teljes felületen, a fel nem használható, rossz minőségű töltőanyag elszállítással, 2,5 %-os oldalesésű profilozással, 2 oldali padkanyeséssel
- Átlag 5 cm 0/32 mm-es, és/vagy 0/22 mm-es szemcsenagyságú bazalt/andezit zúzottkő bedolgozása, vibro-hengeres tömörítéssel.
A javításban érintett útszakaszok hosszán az útfelület keresztirányú esését (2,5%) és a padka rendezését, úgy kell elvégezni, hogy az útfelületről a csapadékvíz elvezetés – árokrendszer megléte esetén – biztosított legyen. Ahol nincs vízkezelő megoldás ott földmedrű árkok (40 cm talpszélesség, 40 cm mélység, 1:1 hajlású rézsűvel) kialakítása, valamint a meglévő árkok tisztítása is szükséges.
A munkák végzése során különös figyelmet kell fordítani:
- A közutakon meglévő akna fedlapok, elzárók és egyéb műtárgyak eltakarásának elkerülésére, ill. állagmegóvására,
- A közutakon végzett munkák elkorlátozásának és jelzésének biztosításra,
- A közterületen végzett munkák munkabiztonsági és baleset-megelőzési feltételinek biztosítására.
A karbantartást átlag 4,5 méteres szélességben kell elvégezni kétoldali földpadkával (0,5-0,5 m), valamint a hossz min. 30%-ban kell szikkasztó árkot kialakítani, tisztítani.
A részletes feladatleírást a Műszaki leírás és az árazatlan költségvetés tartalmazza.
Ajánlatkérő nem köteles a teljes keretösszeget kimeríteni a szerződés időtartama alatt, de ajánlatkérő a szerződés időtartama alatt 50%-os lehívási kötelezettséget vállal.
A kivitelezés kezdésének időpontja a szerződéskötés után azonnal, befejezése legkésőbb 2023. december 15.
A kivitelezés Göd város belterületén, különböző helyszíneken, és mennyiségekben történik.
A nyertessel az Önkormányzat szerződést köt 2023. évre a megajánlott egységáraknak megfelelően.
Az aktuális munkafeladatokról minden esetben írásos megrendelés készül a vállalkozóval egyeztetett részhatáridők megjelölésével. Az aktuális megrendelőben lévő feladatok elvégzése után a vállalkozó számlát nyújthat be az aktuálisan elvégzett munka ellenértékében.
Vállalkozó a feladat elvégzéséhez jogosult alvállalkozókat bevonni, akiknek a munkájáért ő felel.
Egyéb kikötések: a vállalt munkából eredő mindennemű anyagi kárért, valamint a balesetvédelmi előírások betartásáért a felelősség a vállalkozót terheli.
A kivitelezési munka nem engedélyköteles tevékenység.
A szerződés típusának meghatározása:Vállalkozási keretszerződés
A szerződés időtartama (vagy a teljesítés határideje):szerződéskötést követően, a teljesítés véghatárideje 2023. december 15. Az aktuális munkafeladatokról minden esetben írásos megrendelés készül a vállalkozóval egyeztetett részhatáridők megjelölésével. Az aktuális megrendelőben lévő részfeladatok elvégzése után a vállalkozó számlát nyújthat be az aktuálisan elvégzett munka ellenértékében.
A teljesítés helye:Göd belterület
Fizetési feltételek:
A Vállalkozási díj a Ptk. rendelkezései alapján, az igazolt teljesítést (a 100%-os, hiba- és hiánymentes teljesítés) követően szabályszerűen kiállított számla alapján kerül megfizetésre a vonatkozó egyéb hatályos jogszabályi rendelkezések szerint a számla kiállításától számított 30 naptári napon belül átutalás útján.
A vállalkozási szerződés alapján létrejövő pénztartozás teljesítésének idejére a Ptk. 6:130. § (1) és (2) bekezdése irányadó.
Az ajánlattétel, az elszámolás és kifizetés pénzneme: HUF.
Szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
Késedelmi kötbér: Késedelmesen teljesít nyertes ajánlattevő, amennyiben a teljesítési határidőt elmulasztja. Késedelmi kötbér mértékére naptári naponta a teljes nettó ajánlati ár 1%-a, de legfeljebb a teljes nettó ajánlati ár 20 %-a. A késedelem esetére kikötött kötbér szempontjából minden késedelemmel érintett és megkezdett nap egész napnak számít.
Amennyiben a késedelmesen eltelt napok ellenértéke eléri a teljes nettó ajánlati ár 20 %-át és Ajánlattevő ezt követően sem tesz eleget kötelezettségének, úgy Ajánlatkérő jogosult elállni a szerződéstől, vagy felmondhatja azt.
Meghiúsulási kötbér: Amennyiben a jelen szerződés teljesítése a nyertes ajánlattevőnek felróható okból hiúsul meg, úgy meghiúsulási kötbér jogcímén köteles a teljes nettó ajánlati ár 20 %-ának megfelelő mértékű meghiúsulási kötbérre jogosult.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. V. törvény 6:186. § (1) bekezdése alapján a kötelezett pénz fizetésére kötelezheti magát arra az esetre, ha olyan okból, amelyért felelős, megszegi a szerződést. Mentesül a kötbérfizetési kötelezettség alól, ha szerződésszegését kimenti.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. V. törvény 6:187. § (1) bekezdése alapján a teljesítés elmaradása esetére kikötött kötbér érvényesítése a teljesítés követelését kizárja. A késedelem esetére kikötött kötbér megfizetése nem mentesít a teljesítési kötelezettség alól.
Alkalmassági követelmények
Műszaki-szakmai alkalmassági követelmény:
Alkalmatlan az ajánlattevő ha nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás megküldése napjától visszafelé számított 36 hónapos időszakban szerződésszerűen teljesített: legalább 1 db nettó 15 millió forint értékű mélyépítési kivitelezés területén burkolatlan utak javítására vonatkozó referenciával.
Műszaki-szakmai alkalmassági követelmény igazolása:
Az alkalmassági követelménynek való megfelelés vonatkozásában Ajánlattevő csupán arról köteles nyilatkozni, hogy az igazolni kívánt alkalmassági követelményben foglaltak teljesülnek, a részletes adatok megadására nem köteles!
Ajánlatok értékelésének szempontja:
Az ajánlatok értékelési szempontja a legjobb ár-érték arány
Megnevezés Súlyszám | |
1 | Stabilizált földút profilozása földgyaluval (gréderrel) teljes felületen 10
2,5 %-os oldaleséssel |
2 | Úttükör kiegyenlítése munkagéppel, hengerlése, tömörítése 10 |
3 | Z0/22 mm-es szemcsenagyságú bazalt/andezit zúzottkő bedolgozása, 10
vibro-hengeres tömörítéssel |
4 | Z0/32 mm-es szemcsenagyságú bazalt/andezit zúzottkő bedolgozása, 10
vibro-hengeres tömörítéssel |
5 | Mart aszfalt bedolgozása, vibro-hengeres tömörítéssel 1 |
6 | Padkanyesés, kiszoruló föld elszállítás lerakóhelyre 10 |
7 | Zúzottköves (Z0/22) padka kialakítása 10 cm vastagságban, tömörítése 9 |
8 | Min. 40/40, 1:1-es hajlású szikkasztó földárok készítése, kiszoruló föld 10
elszállítás lerakóhelyre |
9 | Meglévő földárok profilozása, kiszoruló föld elszállítás lerakóhelyre 10 |
10 | Meglévő földmű/zúzottköves út kitermelése, elszállítása lerakóhelyi díjjal 1 |
11 | M56 mechanikai stabilizáció készítése, tömörítése 1 |
12 | 300 g/m2 sűrűségű geotextília fektetése 1 |
13 | Bitumenemulziós felületzárás készítése emulziópermetezéssel 1 |
14 | Bitumenemulziós felületzárás készítése kőszórással 1 |
15 | Meglévő zúzottköves pályaszerkezet helyszíni 30 cm mély remix marása 10
hozzáadott kb. 3% cementtel, 2,5 %-os oldaleséssel |
16 | Bozót és cserje irtás 1 |
17 | Fák gallyazása 1 |
18 | Földkitermelés bevágásban, helyszíni deponálás 1 |
19 | Földkitermelés során kitermelt föld lerakóhelyi elhelyezése 5 km-en belül 1 |
20 | Altalaj tömörítése 1 |
Az ajánlat kizárólag minden tétel beárazása esetén érvényes!
Az ajánlatok benyújtását követő hiánypótlási lehetőség meghatározása, vagy annak kizárása:
Ajánlatkérő hiánypótlás lehetőségét biztosítja.
Ajánlattételi határidő:
- október 19. 13.00 óra
Az ajánlatok benyújtásának módja és helye:
Az ajánlatokat érvényesen benyújtani az ajánlattételi határidőt megelőzően papíralapon, zárt borítékban (2023. október 19. napjáig 8:00 és 11:00. között ügyfélfogadási időben) személyesen a Gödi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (2131 Göd, Pesti út 81.), vagy postai úton lehet (Gödi Polgármesteri Hivatal 2131 Göd, Pesti út 81.) történő megküldésével lehet.
Ajánlatkérő az ajánlatot akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvétele az ajánlattételi határidő lejártáig, a bontás megkezdéséig megtörténik. A postai küldemények elirányításából, elvesztéséből eredő összes kockázat az ajánlattevőt terheli. Az ajánlattevő felelőssége, hogy ajánlata megfelelő csomagolásban, formában és időben kerüljön benyújtásra. Ajánlatkérő csak az előírt határidőig a megjelölt helyre leadott ajánlatokat tudja értékelni.
Az ajánlatok felbontásának helye, időpontja, a bontáson részvételre jogosultak megnevezése:1
2131 Göd, Pesti út 81. szám alatt a Gödi Polgármesteri Hivatal dísztermében 2023. október 19. napján 13:00 órakor. Részvételre jogosultak a beszerzési eljárás lebonyolításával megbízott személy(ek) vagy szervezet.
Annak meghatározása, hogy az eljárásban lehet-e tárgyalni vagy ajánlatkérő az ajánlatokat tárgyalás nélkül bírálja el:az ajánlatban nem lehet tárgyalni
A szerződéskötés tervezett időpontja:Eredményhirdetést követő 7 munkanapon belül
Többváltozatú ajánlat tétele megengedett-e?nem
Rész ajánlattétel megengedett-e:nem
Az ajánlattétel ajánlati biztosíték adásához kötött?Nem
A dokumentáció rendelkezésének módja:Elektronikus úton
Az ajánlatok összehasonlításának tartalmi és formai követelményei:
Az ajánlatokat érvényesen benyújtani az ajánlattételi határidőt megelőzően papíralapon, zárt borítékban (2023. október 19. napjáig, ügyfélfogadási időben) személyesen, vagy postai úton lehet a 2131 Göd, Pesti út 81. Gödi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán, zárt borítékban történő megküldésével lehet. A borítékon kérjük feltüntetni „Ajánlat Göd közigazgatási területén közutak karbantartása” Ajánlattételi határidő előtt TILOS FELBONTANI! AZ AJÁNLATTÉTELI HATÁRIDŐT KÉRJÜK FELTÜNTETNI!
A pályázathoz csatolandó egyes nyilatkozatokat a pályázónak a kiíráshoz mellékelt formanyomtatvány alapján, aláírással, bélyegzővel ellátva kell benyújtania. Az ajánlatokat magyar nyelven lehet benyújtani, az idegen nyelvű dokumentumot a kiíró nem veszi figyelembe.
Egyéb információk
Ajánlatkérő fenntartja a jogot az eljárás indokolás nélküli eredménytelenné nyilvánítására.
Az ajánlati kötöttség minimális időtartama vagy határideje: 30 nap
Jelen ajánlattételi felhívásban nem szabályozott kérdésekben Göd Város Önkormányzata hatályos beszerzési Szabályzatában foglalt rendelkezések az irányadóak.
Érvénytelen az ajánlat:
– az ajánlattételi határidő lejárta után nyújtották be,
– az a felhívásban foglalt formai és tartalmi követelményeknek nem felel meg,
– az ajánlattevő, illetőleg alvállalkozója nem felel meg az összeférhetetlenségi követelményeknek,
– az ajánlattevő a kizáró okok hatálya alatt áll,
– az ajánlattevő nem felel meg a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmassági követelményeknek,
– az Ajánlattevő ajánlatában meghatározott ellenszolgáltatás mértéke eléri a Kbtv. szerinti közbeszerzési értékhatárt,
– egyéb módon nem felel meg az ajánlati felhívásban, valamint a jogszabályokban meghatározott feltételeknek,
Összeférhetetlen és nem vehet részt az eljárásban ajánlattevőként, alvállalkozóként
a) a megrendelő, az ajánlatkérő, az ajánlati felhívást közzétevő által az eljárással vagy annak előkészítésével kapcsolatos tevékenységbe bevont személy vagy szervezet,
b) az a szervezet, amelynek
ba) vezető tisztségviselőjét vagy felügyelőbizottságának tagját,
bb) tulajdonosát,
bc) a ba)-bb) pont szerinti személy közös háztartásban elő hozzátartozóját
a megrendelő, az ajánlatkérő, az ajánlati felhívást közzétevő az eljárással vagy annak előkészítésével kapcsolatos tevékenységbe bevonta, ha közreműködése az eljárásban a verseny tisztaságának sérelmét eredményezheti.
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó olyan gazdasági szereplő, akivel szemben az alábbi kizáró okok fennállnak:
– végelszámolás alatt áll, vagy vonatkozásában csődeljárás elrendeléséről szóló bírósági végzést közzétettek, vagy az ellene indított felszámolási eljárást jogerősen elrendelték, vagy ha a gazdasági szereplő személyes joga szerinti hasonló eljárás van folyamatban, vagy aki személyes joga szerint hasonló helyzetben van;
– tevékenységét felfüggesztette vagy akinek tevékenységét felfüggesztették;
– gazdasági, illetve szakmai tevékenységével kapcsolatban jogerős bírósági ítéletben megállapított bűncselekményt követett el, amíg a büntetett előélethez fűződő hátrányok alól nem mentesült; vagy akinek tevékenységét a jogi személlyel szemben alkalmazható büntetőjogi intézkedésekről szóló 2001. évi CIV. törvény 5.§-a (2) bekezdés b), vagy g) pontja alapján a bíróság jogerős ítéletében korlátozta, az eltiltás ideje alatt, vagy ha az ajánlattevő tevékenységét más bíróság hasonló okból és módon jogerősen korlátozta;
– beszerzési eljárásokban való részvételtől jogerősen eltiltásra került, az eltiltás ideje alatt;
– egy évnél régebben lejárt adó-, vámfizetési vagy társadalombiztosítási járulékfizetési kötelezettségének – a letelepedése szerinti ország, vagy az ajánlatkérő székhelye szerinti ország jogszabályai alapján – nem tett eleget, kivéve, ha megfizetésére halasztást kapott;
– korábbi – három évnél nem régebben lezárult – beszerzési eljárásban hamis adatot szolgáltatott és ezért az eljárásból kizárták, vagy a hamis adat szolgáltatását jogerősen megállapították, a jogerősen megállapított időtartam végéig,
– Ajánlatkérő fenntartja a jogot az eljárás indokolás nélküli eredménytelenné nyilvánítására.
Tárgyi munkával kapcsolatban beszerezhető további információk beszerzésének helye, címe:
Ajánlati felhívás I. pontjában rögzített kapcsolattartási címen.
Az ajánlattételi felhívás megküldésének/közzétételének napja: október 13.
Dátum: Göd, 2023. október 13.
……………………………………
Kammerer Zoltán
polgármester
A becsült érték alapján, a beszerzéshez szükséges forrás rendelkezésre áll.
…………………………………
Kovács Krisztina
pénzügyi osztályvezető
Mellékletek:
- Ajánlattételi nyilatkozat (kötelezően csatolandó)
- Összeférhetetlenségi nyilatkozat (kötelezően csatolandó)
- Referencia nyilatkozat (kötelezően csatolandó)
- Aláírási címpéldány/Aláírásminta (kötelezően csatolandó)
Göd közigazgatási területén közutak karbantartásával kapcsolatos kérdések:
Az alábbi kérdésekben kérjük T. Ajánlatkérő szíves válaszát:
1. kérdés:
A kiadott Ajánlati Felhívás szerint 20 db értékelési szempontra kell ajánlatot benyújtani, azonban szerkeszthető formátumban nem került megküldésre az értékelési szempontoknak megfelelő kimutatás, mely az adott értékelési szempontokra vonatkozó megajánlás dimenzióját/mértékegységét is tartalmazná, kérjük excel formában megküldeni szíveskedjenek a dimenzókkal bővített tétellistát.
2. kérdés:
Kérjük szíveskedjenek megerősíteni, hogy az ajánlatba általunk szerkesztett „Felolvasólap”-on elegendő a súlyozott egységárak összegét feltüntetni (a tételek felsorolása nem szükséges).
Igen, elegendő.