1. Home
  2. /
  3. Archív
  4. /
  5. Álláspályázat – Gödi Alapszolgáltatási...

Göd Város Önkormányzat Képviselő-testülete a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet az Gödi Alapszolgáltatási Központ intézményvezető (magasabb vezető) munkakör betöltésére

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.

A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama: 5 évre szóló határozott idejű, 2024. január 22-től 2029. január 21-ig tartó megbízás.

A munkavégzés helye: Pest Vármegye; 2131 Göd, Vasvári Pál utca 9.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Az intézmény tevékenységi körébe tartozó feladatok (család- és gyermekjóléti szolgáltatás, házi segítségnyújtás, étkeztetés, idősek nappali ellátása, jelzőrendszeres házi segítségnyújtás, területi védőnői szolgálat, iskola-egészségügyi szolgálat) irányítása, munkájának koordinálása, jogszerű működésének biztosítása a hatályos jogszabályokban, az alapító okiratban, valamint a fenntartói és egyéb szakmai irányító szervezetek útmutatásaiban foglaltak szerint.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, valamint Göd Város Önkormányzat költségvetési rendeletében meghatározottak az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • felsőfokú képesítés, a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények szakmai feladatairól és működési feltételeiről szóló 15/1998. (IV. 30.) NM rendelet 2. számú melléklet 1. rész Alapellátások 1. pontjában meghatározott képesítés, valamint a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I. 7.) SZCsM rendelet 3. számú mellékletében előírt szakirányú végzettség,
  • szociális, valamint gyermekjóléti, gyermekvédelmi területen szerzett legalább 5 év vezetői tapasztalat,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • B kategóriás jogosítvány,
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • büntetlen előélet
  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • a vezetői megbízással rendelkező szociális szolgáltatást nyújtó személyek vezetőképzéséről szóló 25/2017. (X. 18.) EMMI rendelet 5. § (2) bek. a) pontja szerinti szociális vezetői vizsga (mester fokozat) vagy pályázó vállalja a vezetőképzésben való részvételt és vizsga letételét a jogszabályban megjelölt, rá irányadó határidőig

 Előnyt jelent:

  • szociális, valamint gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézményvezetői legalább 3 év vezetői tapasztalat,
  • felhasználói szintű ASP, KENYSZI, GYVR rendszerek ismerete,
  • mediátori végzettség és gyakorlat,
  • tereptanári végzettség és gyakorlat.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes szakmai önéletrajz,
  • végzettséget, szakképzettséget igazoló oklevél másolata,
  • az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai program,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel a pályázó igazolja a büntetlen előéletét és azt, hogy nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a közalkalmazotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé,
  • nyilatkozat arról, hogy
  • a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • vele szemben a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 41.§ (2) bekezdése alapján összeférhetetlenség nem áll fenn, illetve a fennálló összeférhetetlenséget megbízása esetén megszünteti,
  • a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 10/A.§-ának (1) bekezdés b) pontjában meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn,
  • nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt,
  • nyílt vagy zárt ülésen kéri a pályázat megtárgyalását.
  • nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról,
  • hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevők a teljes pályázati anyagba betekinthetnek

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2024. január 22. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. december 31.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dombováriné dr. Kozák Nikolett jegyző nyújt, a 06 30 537 2243-as telefonszámon.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A véleményezési határidő figyelembevételével, a véleményező bizottság javaslata alapján, a Képviselő-testület rendes ülésen dönt. A pályázat eredményéről a pályázó írásban kap tájékoztatást. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. január 21.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

www.god.hu – 2023. 11. 30.

A Közszolgálati portál publikálási időpontja: 2023. 11. 30.