A Gödi Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet iktatási és ügyfélszolgálati munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, 6 hónap próbaidővel.
Foglalkoztatás jellege:
Főállású, teljes munkaidős (megosztott munkakörben)
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2131 Göd, Pesti út 81.
A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. mellékletének 27. pontja szerinti Titkársági- és 28. pontja szerinti Ügyfélszolgálati feladatkör.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Ügyiratkezelési, iktatási, irattározási, valamint ügyfélszolgálati.
Konkrét munkaköri feladatok:
- a postán, elektronikus úton, valamint ügyfélkapun keresztül érkező küldemények érkeztetése, szignáltatása, iktatása, továbbítása az ügyintézők felé;
- kimenő küldemények iktatása, postázásra való előkészítése.
A Polgármesteri Hivatal tekintetében az irattározással kapcsolatos feladatok ellátása:
- ügyiratok előkészítése irattározásra, ill. selejtezésre
- a központi irattárba került ügyiratok jegyzékének vezetése.
- statisztikákhoz, kimutatásokhoz adatok, információk szolgáltatása a felettese részére.
Ügyfélfogadási időben ügyfélszolgálati feladatok ellátása.
Munkaidő és munkarend
heti 40 órás – napi 8 órás munkarend (H: 8:00-18:00, K-Cs: 7:30-16:00, P: 7:30-12:00)
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztisztviselők jogállásának szabályozásáról szóló 18/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendelete és az Egységes Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) -ismerete,
- középiskolai végzettség, érettségi.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló munkakörben szerzett – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- ASP önkormányzati alkalmazásközpont (főként iratkezelő szakrendszer) ismerete.
Elvárt kompetenciák:
- szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
- önállóság, problémamegoldó-képesség,
- pontosság,
- információkezelés és -feldolgozás.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet alapján készített fényképes önéletrajz (https://kozigallas.gov.hu/media/documents/oneletrajz_sablon.xlsx);
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, illetve igazolás annak megkéréséről;
- iskolai végzettséget, képzettséget igazoló oklevelek, bizonyítványok másolata;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, hogy a pályázati anyagot a pályázat elbírálásában résztvevők teljeskörűen megismerhetik, valamint, hogy vele szemben összeférhetetlenségi ok nem áll fenn;
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. 05. 31.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton Kertészné Antal Márta osztályvezető részére, a hr@god.hu e-mail-címen keresztül
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Szóbeli meghallgatást követően a nyertes pályázó kinevezéséről Göd város jegyzője dönt, fenntartva magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítja. A kiírásnak (tartalmi és formai szempontból) nem megfelelő pályázatok további értékelésre nem kerülnek.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. 06. 20.
A pályázati kiírással kapcsolatos további információt Sáhó Ágnes munkaügyi ügyintéző nyújt a 06 27 530 064/222, vagy a 06 20 886 0235-ös telefonszámon.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.god.hu – 2022. 05. 09.