1. Home
  2. /
  3. Archív
  4. /
  5. Álláspályázat – jogi előadó

A Gödi Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Gödi Polgármesteri Hivatal Jogi előadó munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

 Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidős normál munkarendben.

A munkavégzés helye:

2131 Göd, Pesti út 81.

A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

  1. számú melléklet 22. pont: „Jogi és perképviseleti feladatkör”

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • közreműködik a Polgármesteri Hivatal, vagy az Önkormányzat, mint szerződő fél polgári jogi jogügyleteinek előkészítésében – jogtanácsosi ellenjegyzés kivételével –, ellátja a szerződések általános jogi véleményezési feladatait,
  • a Hivatal szervezeti egységeinek jogi segítséget nyújt,
  • ellátja az Önkormányzat, valamint a Polgármesteri Hivatal meghatározott peres ügyeiben, egyéb ügyeiben a jogi képviseletet, peres ügyekben jogtanácsosi felügyelettel perelőkészítő, szerződés előkészítésére vonatkozó tevékenységet végez.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Hivatal helyi rendeletei és közszolgálati szabályzata az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati szakképzettség.
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • ügyvédjelöltként szerzett szakmai tapasztalat,
  • vagy önkormányzati igazgatásban, közigazgatásban szerzett tapasztalat,
  • közigazgatási szakvizsga

Elvárt kompetenciák:

  • önálló, pontos munkavégzés,
  • csapatmunkára való alkalmasság,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • jogszabály értelmezési készség,
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megigénylését igazoló elismervény
  • fényképpel ellátott önéletrajz a Kttv. 5. mellékletében meghatározott kötelező adatkörrel és a 87/2019. (IV.23.) Korm rendelet 9. § és 1. mellékletben foglaltak figyelembevételével
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata, közigazgatási szakmai gyakorlat hitelt érdemlő igazolása
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a pályázó személyi anyagát megismerhetik, pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul
  • a pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró ok vagy korlátozó gondnokság alatt, kinevezése esetén nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn (Kttv.84-85 §), nem áll hivatalvesztés fegyelmi hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. 11.10.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dombováriné dr. Kozák Nikolett jegyző nyújt, a 06 27 530 062/114 telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • postai úton, a pályázatnak a Göd Város Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2131 Göd, Pesti út 81.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati kiírás számát: 09/779-1/2023 és a munkakör megnevezését: jogi előadó.
  • elektronikus úton a hr@god.hu címre.

A pályázatokról a jegyző a polgármester egyetértésével dönt. A pályázat eredményéről a pályázók írásban tájékoztatást kapnak. A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.

A pályázat elbírálásának határideje: 2023. 11. 30.