A Gödi Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet közterület-felügyelő munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege: főállású, teljes munkaidős.
A munkavégzés helye: Pest megye, 2131 Göd, Pesti út 81.
A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: Közterület-felügyelői feladatkör
(a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 30. pontja szerint)
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
Ellenőrzi:
- a közterületek jogszerű használatát, valamint a közterületen folytatott, engedélyhez, illetve útkezelői hozzájáruláshoz kötött tevékenység szabályszerűségét;
közreműködik:
- a közterület, az épített és a természeti környezet védelmében;
- a társadalmi bűnmegelőzési feladatok megvalósításában;
- a közbiztonság, a közrend és az önkormányzati vagyon védelmében;
- a köztisztaságra vonatkozó jogszabályok, valamint a településképi, állattartási, környezetvédelmi és katasztrófavédelmi szabályok végrehajtásának ellenőrzésében;
- állategészségügyi és ebrendészeti feladatok ellátásában.
Feladata továbbá:
- a közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által tiltott tevékenység megelőzése, megakadályozása, megszakítása, megszüntetése, illetve szankcionálása;
- a közterületek jogszerű használatának, valamint a közterületen folytatott, engedélyhez, illetve útkezelői hozzájáruláshoz kötött tevékenység szabályszerűségének ellenőrzése;
- feladatkörébe tartozó jogszabálysértő tény, tevékenység, mulasztás észlelésekor intézkedés, vagy intézkedés kezdeményezése;
- a polgármester, a jegyző, illetve vezetője aktuális utasításainak ellátása; – a munkája során keletkezett iratok, jegyzőkönyvek, jelentések, feljelentések, helyszíni bírságok rögzítése, adminisztrációja.
Közterület-felügyelői egyenruhában gyalogos és gépkocsizó járőrszolgálat ellátása. Együttműködés a polgárőrséggel és a rendőrséggel.
Munkaidő és munkarend: napi 8 órás munkarend.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztisztviselők jogállásának szabályozásáról szóló 18/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendelete, valamint az Egységes Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- közszolgálati középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakképesítés; vagy középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga;
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása;
- B kategóriás jogosítvány;
- foglalkozás-egészségügyi alkalmasság.
Elvárt kompetencia:
- jó problémamegoldó képesség;
- konfliktushelyzet kezelése;
- jó szóbeli és írásbeli kifejezőkészség;
- precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat, terhelhetőség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási alap- vagy szakvizsga megléte.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- motivációs levél;
- fényképes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint;
- iskolai végzettséget és szakképzettséget igazoló okirat másolata;
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, a pályázati anyagot a pályázat elbírálásában résztvevők teljeskörűen megismerhetik, valamint, hogy vele szemben összeférhetetlenségi ok nem áll fenn;
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. 09. 20.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton dr. Kármán Gábor aljegyző részére, a hr@god.hu e-mail-címen keresztül, vagy postai úton, a Gödi Polgármesteri Hivatal címére (2131 Göd, Pesti út 81.). A küldemény tárgyában, illetve a borítékon fel kell tüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/656-1/2023 valamint a munkakör megnevezését: közterület-felügyelő.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Kármán Gábor aljegyző nyújt, a (06 27) 530-062/118-as telefonszámon.
A pályázat eredményéről a pályázó írásban tájékoztatást kap. A pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát a pályázat kiírója fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. 09. 29.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.god.hu – 2023. 09. 01.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónapos próbaidő kikötésével. A próbaidő elteltével, illetve a teljesítményértékelés függvényében fennáll az illetmény-eltérítés lehetősége.