1. Home
  2. /
  3. Archív
  4. /
  5. Álláspályázat – Településellátó Szervezet igazgató

Göd Város Önkormányzata a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. és a 20/B. § alapján pályázatot hirdet a Településellátó Szervezet igazgató (magasabb vezető) beosztás ellátására.

Pozíció megnevezése: Településellátó Szervezet igazgató

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő.

A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás 5 év határozott időtartamra (2024.02.01-2029.01.31-ig) szól.

A munkavégzés helye: Pest vármegye, 2132 Göd, Duna út 5.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Irányítja, ellenőrzi és szervezi a Településellátó Szervezet törvényes, szakszerű és gazdaságos működését. Felelősséggel tartozik a közfeladatok jogszabályban, alapító okiratban, belső szabályzatokban foglaltaknak megfelelő ellátásáért, a költségvetési szerv számára jogszabályban előírt kötelezettségek teljesítéséért. Az irányítás feladatait az SZMSZ-ben leírtaknak megfelelően végzi. Munkáltatói feladatokat lát el.

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása,
  • Vezetői munkakörben szerzett – Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat.
  • Magyar állampolgárság
  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki gazdasági vagy műszaki végzettség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
  • Végzettséget tanúsító hiteles oklevélmásolat(ok).
  • Vezetői program, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel.
  • Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél.
  • Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy ennek megkéréséről szóló igazolás.
  • Arról szóló nyilatkozat, hogy a magasabb vezetői megbízás elnyerése esetén a pályázóval szemben a Kjt. 41. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a Képviselő-testület zárt vagy nyílt ülésen tárgyalja a pályázat elbírálásáról szóló előterjesztést.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. 12.31.

A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatnak postai úton Göd Város Önkormányzata címére (2131 Göd, Pesti út 81.), elektronikus úton a hr@god.hu e-mail-címre határidő lejártáig kell beérkeznie. Kérjük a borítékon vagy az elektronikus levél tárgyában feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/847-1/2023, valamint a beosztás megnevezését: igazgató.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatokat eseti munkabizottság véleményezi. A Képviselő-testület a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve dönt. A magasabb vezetői megbízással egyidejű közalkalmazotti munkakörbe való kinevezés esetén négy hónap próbaidő kerül kikötésre. Ez alól kivételt képez, ha a kinevezett vezető már jelenleg is közalkalmazotti jogviszonyban foglalkoztatott a munkavégzés helye szerinti költségvetési szervnél. A pályáztató a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024.01.31.

A pályázat kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • Göd Város Önkormányzata honlapja – 2023.11.30.
  • Településellátó Szervezet honlapja – 2023.11.30.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu és a www.goditesz.hu honlapon szerezhet.