A Gödi Polgármesteri Hivatal Önkormányzati Koordinációs Osztálya a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet titkársági és testületi ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, 6 hónap próbaidővel.
Foglalkoztatás jellege:
Főállású, teljes munkaidős.
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2131 Göd, Pesti út 81.
A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. mellékletének 27. pontja szerinti titkársági feladatkör.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Ügyviteli feladatok, jegyzőkönyvvezetés, testületi és titkársági feladatok ellátása.
Konkrét munkaköri feladatok:
Polgármesteri és jegyzői titkársági ügyviteli, valamint egyéb ezzel összefüggő feladatok ellátása.
A képviselő-testület és bizottságok működésével kapcsolatos ügyviteli feladatok ellátása, az ülések előkészítése, jegyzőkönyvvezetés, döntések kiadmányozása. Alapdokumentumok kezelése, online feltöltése. Határozattár naprakész vezetése.
Munkaidő és munkarend
heti 40 órás – napi 8 órás munkarend (H: 8:00-18:00, K-Cs: 7:30-16:00, P: 7:30-12:00)
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztisztviselők jogállásának szabályozásáról szóló 18/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendelete és az Egységes Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) -ismerete,
- gépírástudási ismeret és gyakorlat,
- középiskolai végzettség, érettségi.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló munkakörben szerzett – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- ASP önkormányzati alkalmazásközpont (főként iratkezelő szakrendszer) ismerete.
Elvárt kompetenciák:
- szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
- együttműködési készség, csapatmunkára való alkalmasság,
- önállóság, problémamegoldó-képesség,
- pontosság,
- információkezelés és -feldolgozás.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet alapján készített fényképes önéletrajz (https://kozigallas.gov.hu/media/documents/oneletrajz_sablon.xlsx);
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, illetve igazolás annak megkéréséről;
- iskolai végzettséget, képzettséget igazoló oklevelek, nyelvvizsga bizonyítványok másolata,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, hogy a pályázati anyagot a pályázat elbírálásában résztvevők teljeskörűen megismerhetik, valamint, hogy vele szemben összeférhetetlenségi ok nem áll fenn;
- nyilatkozat az előírt vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásáról.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. 10. 20.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton Mészáros Tamás osztályvezető részére, a hr@god.hu e-mail-címen keresztül
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Szóbeli meghallgatást és a gépírástudás ellenőrzését követően a nyertes pályázó kinevezéséről Göd város jegyzője dönt, fenntartva magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítja. A kiírásnak (tartalmi és formai szempontból) nem megfelelő pályázatok további értékelésre nem kerülnek.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. 10. 31.
A pályázati kiírással kapcsolatos további információt Mészáros Tamás osztályvezető nyújt a 06 27 530 064/115-ös mellék telefonszámon.