1. Home
  2. /
  3. Archív
  4. /
  5. NAV Közlemény – Változik...

A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatainak nyitvatartása megváltozik 2022. október 14. és 15. között.

A központi ügyfélszolgálat a fővárosban (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), és a megyei ügyfélszolgálatok (részletes lista) az alábbi rend szerint várják ügyfeleiket október 14. és 15. között:

 

  október 14. október 15.
Központi ügyfélszolgálat 8-14 8-14
Vidéki ügyfélszolgálatok 8-14 zárva
Kormányablakban működő NAV-ablakok

(Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob)

8-14 zárva

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan vagy telefonon is intézhetők, így akár otthonról is kapcsolatba lehet lépni a NAV munkatársaival. Személyes megjelenés esetén, foglaljon időpontot. Időpontot foglalni itt tud.

A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival.

Ha bárkinek kérdése lenne, általános tájékoztatás előzetes regisztráció nélkül is kérhető az ingyenesen hívható NAV Infóvonalán, a 1819-es telefonszámon.