1. Home
  2. /
  3. Archív
  4. /
  5. Ajánlattételi felhívás – Gödi...
I. Ajánlatkérő:
Neve:    Göd Város Önkormányzata
Címe:   2131 Göd, Pesti út 81.
Képviselője: Kammerer Zoltán  polgármester
Telefon/fax:  06 27 530 064
E-mail:   varoshaza@god.hu
Kapcsolattartó neve:  Mucsi László városüzemeltetési ügyintéző
Telefon/fax:  06-27/530-064
E-mail:   mucsilaszlo@god.hu
II. A beszerzés tárgya:
Göd Város Önkormányzata kezelésében lévő játszóterekre, játszótéri eszközök beszerzése és a teljesítés helyére történő szállítása és telepítése!
A játszóeszközök feleljenek meg MSZ-EN 1176, 1177  szabványnak és a 78/2003 (XI.27) GKM rendelet szerinti előírásoknak!
 A játszóeszközök telepítése része az Ajánlatnak, telepítés nélküli ajánlat érvénytelen!
Figyelem! A műszaki leírásban a képek csak tájékoztató jellegűek, nem fedik a gyártmányt.
Termékekre legalább három év teljes körű- és öt év a fa részek korhadás elleni védelmére szóló garanciát kell vállalni (kivéve a vandálságból, a szándékos rongálásból és az elemi károkból eredő sérüléseket)
A csúszdatestek esetében a garancia a gyártási hibából eredő esetleges sérülésekre kell kiterjedjen.
Az üzemeltető vállalja, a kezelési és karbantartási útmutató szerinti üzemeltetést, valamint a karbantartási napló vezetését és másolatának évenkénti megküldését.
A tartóelemek alapvetően fa szerkezetűek legyenek, de a rögzítési pontok mindenütt fém, korrózió ellen kezelt felülettel rendelkezzenek.
A játszóeszközök telepítésének műszaki leírását a tényleges telepítés műszaki paramétereit a nyertes pályázónak az Ajánlatkérőnek a telepítés után át kell adnia.
A Megrendelő biztosítja, hogy a játszótér építésre alkalmas, rendezett területű legyen, a meglévő felület alatt 50 cm mélységben nem lehet sitt, betonalap, sziklás felület és egyéb, eltakart műtárgy, közmű. Amennyiben a játszótér építése során mégis található a fent felsorolt elemek közül valami, annak bontásának, eltávolításának többletköltségét a Megrendelő vállalja.
A telepítendő eszközök felsorolását a telepítési díjakkal együtt a 3.sz melléklet tartalmazza. Ezt a táblázatot kell az Ajánlattevőnek kitölteni és benyújtani az ajánlata részeként.
A telepítendő eszközök műszaki leírását külön dokumentum, a 4.sz. melléklet tartalmazza. Ajánlattevőnek a telepítendő eszközök műszaki leírásához hasonló műszaki leírást kell benyújtania, melyből ajánlatkérő meg tudja állapítani a műszaki leírásnak való megfelelést.
A játszóeszközöket 12 helyszínen kell telepíteni, 3 ütemben.
1. ütem: 2024 március 1-30-ig   4 játszótéren
2. ütem:2024 április 1-30-ig  4 játszótéren
3. ütem:2024 május 1-30-ig  4 játszótéren
III. A szerződés típusának meghatározása: Adásvételi szerződés
IV. A szerződés időtartama (vagy a teljesítés határideje):
1. ütem: 2024 március 1-30-ig   4 játszótéren
2. ütem:2024 április 1-30-ig  4 játszótéren
3. ütem:2024 május 1-30-ig  4 játszótéren
V. A teljesítés helye: Göd belterület, 2131 Göd Kossuth tér, Bozóky Gyula tér, Petőfi tér, Paksi J. tér, Koszorú tér, Béke u. 1., Zrínyi M. u. 10., Hesp Róbert tér, Kádár u. 49., Rozmaring utca 1., Otthon utca 1., Marignane tér., Kossuth L. u. 49., Termálfürdő körút, Jegenye utca Ibolya u. sarok.
VI. Fizetési feltételek:
A vételi ár a Ptk. rendelkezései alapján, az igazolt teljesítést követően benyújtott számla ellenében kerül megfizetésre a vonatkozó egyéb hatályos jogszabályi rendelkezések szerint.
Nyertes ajánlattevő 2 db számlát és 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítési ütemekhez igazodva.
Ajánlatkérő a vételi árat, a teljesítést követően, a fentiek szerint benyújtott száma alapján fizeti meg átutalással a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül.
Az ajánlattétel, az elszámolás és kifizetés pénzneme: HUF.
Szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
Késedelmi kötbér: Késedelmesen teljesít nyertes ajánlattevő, amennyiben a teljesítési határidőt elmulasztja. Késedelmi kötbér mértékére naptári naponta a le nem szállított termékek nettó ellenértékének 5%-a, de legfeljebb a le nem szállított termékek nettó ellenértékének 20 %-a. A késedelem esetére kikötött kötbér szempontjából minden késedelemmel érintett és megkezdett nap egész napnak számít.
Amennyiben a késedelmesen eltelt napok ellenértéke eléri a le nem szállított termékek nettó ellenértékének 20 %-át és Ajánlattevő ezt követően sem tesz eleget kötelezettségének, úgy Ajánlatkérő jogosult elállni a szerződéstől, vagy felmondhatja azt.
Meghiúsulási kötbér: Amennyiben a jelen szerződés teljesítése a nyertes ajánlattevőnek felróható okból hiúsul meg, úgy meghiúsulási kötbér jogcímén köteles a le nem szállított termékek nettó ellenértékének 20 %-ának megfelelő mértékű meghiúsulási kötbérre jogosult.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. V. törvény 6:186. § (1) bekezdése alapján a kötelezett pénz fizetésére kötelezheti magát arra az esetre, ha olyan okból, amelyért felelős, megszegi a szerződést. Mentesül a kötbérfizetési kötelezettség alól, ha szerződésszegését kimenti.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. V. törvény 6:187. § (1) bekezdése alapján a teljesítés elmaradása esetére kikötött kötbér érvényesítése a teljesítés követelését kizárja. A késedelem esetére kikötött kötbér megfizetése nem mentesít a teljesítési kötelezettség alól.
VII. Alkalmassági követelmények és kizáró okok:
Műszaki-szakmai alkalmassági követelmény:
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás megküldése napjától visszafelé számított 36 hónapos időszakban szerződésszerűen teljesített: legalább 1 db nettó 3 millió forint értékű játszótéri eszközök szállítása tárgya szerinti munkára vonatozó referenciával.
Műszaki-szakmai alkalmassági követelmény igazolása:
Az alkalmassági követelménynek való megfelelés vonatkozásában Ajánlattevő csupán arról köteles nyilatkozni, hogy az igazolni kívánt alkalmassági követelményben foglaltak teljesülnek, a részletes adatok megadására nem köteles!
Kizáró okok:
Az ajánlatkérő nem veszi figyelembe azt az ajánlatot (vagyis nem kerül értékelésre az az ajánlat), amelyben az ajánlattevő nem nyilatkozik arról, hogy vele szemben nem állnak fenn az alábbi kizáró okok:
a) végelszámolás alatt áll, vagy vonatkozásában csődeljárás elrendeléséről szóló bírósági végzést közzétettek, vagy az ellene indított felszámolási eljárást jogerősen elrendelték, vagy ha a gazdasági szereplő személyes joga szerinti hasonló eljárás van folyamatban, vagy 601,2aki személyes joga szerint hasonló helyzetben van;
b) tevékenységét felfüggesztette vagy akinek tevékenységét felfüggesztették;
c) gazdasági, illetve szakmai tevékenységével kapcsolatban jogerős bírósági ítéletben megállapított bűncselekményt követett el, amíg a büntetett előélethez fűződő hátrányok alól nem mentesült; vagy akinek tevékenységét a jogi személlyel szemben alkalmazható büntetőjogi intézkedésekről szóló 2001. évi CIV. törvény 5. §-a (2) bekezdés b), vagy g) pontja alapján a bíróság jogerős ítéletében korlátozta, az eltiltás ideje alatt, vagy ha az ajánlattevő tevékenységét más bíróság hasonló okból és módon jogerősen korlátozta;
e) egy évnél régebben lejárt adó-, vámfizetési vagy társadalombiztosítási járulékfizetési kötelezettségének nem tett eleget, kivéve, ha megfizetésére halasztást kapott.
Az igazolás módja:
Ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell, hogy nem tartozik a fenti pontokban meghatározott kizáró okok hatálya alá.
VIII. Ajánlatok értékelésének szempontja:
Ajánlatkérő az ajánlatokat a legalacsonyabb ár bírálati szempont szerint értékeli, a felolvasólapon megajánlott bruttó ajánlati ár sorba rendezésével.
IX. Az ajánlatok benyújtását követő hiánypótlási lehetőség meghatározása, vagy annak kizárása:
Ajánlatkérő hiánypótlási lehetőségét biztosítja.
X. Ajánlattételi határidő:  2024. január 15. 10:00 óra
XI. Az ajánlatok benyújtásának módja és helye:
– Az ajánlatok benyújtása személyesen, postai úton, futár szolgálattal történhet, az alábbi címre:
Göd Város Önkormányzata
2131 Göd, Pesti út 81.
Földszint ügyfélszolgálat
– Az ajánlatokat személyesen munkanapokon hétfőtől csütörtökig 8-15 óráig, pénteken, és amennyiben a szombati nap munkanap, szombaton 8-11 óráig, az ajánlattételi határidő lejártának napján 8-10 óráig lehet benyújtani.
– Ajánlatkérő az ajánlatot akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvétele az ajánlattételi határidő lejártáig, a bontás megkezdéséig megtörténik. A postai küldemények elirányításából, elvesztéséből eredő összes kockázat az ajánlattevőt terheli. Az ajánlattevő felelőssége, hogy ajánlata megfelelő csomagolásban, formában és időben kerüljön benyújtásra. Ajánlatkérő csak az előírt határidőig a megjelölt helyre leadott ajánlatokat tudja értékelni.
– Az ajánlatok személyesen történő leadásakor az ajánlatot átadó személy köteles aláírásával az átvételi elismervényt ellátni.
– Az ajánlatok benyújtásakor az ajánlatok átadásához szükséges időtartamot is vegyék figyelembe az ajánlattevők. A határidőn túl érkezett ajánlatok érvénytelenek. Ajánlatkérő a késve benyújtott ajánlatokat megőrizi, azok visszaszolgáltatására sem részekben, sem egészében nem kerülhet sor.
XII. Az ajánlatok felbontásának helye, időpontja, a bontáson részvételre jogosultak megnevezése:
2131 Göd, Pesti út 81. szám alatt a Gödi Polgármesteri Hivatal dísztermében 2024. január 15. napján 10:00 órakor. Részvételre jogosultak a beszerzési eljárás lebonyolításával megbízott személy(ek) vagy szervezet.
XIII. Annak meghatározása, hogy az eljárásban lehet-e tárgyalni vagy ajánlatkérő az ajánlatokat tárgyalás nélkül bírálja el: tárgyalás nélkül
XIV. A szerződéskötés tervezett időpontja:
Ajánlatkérő az eredményről a beérkezett ajánlatok értékelését követően elektronikus úton írásban értesíti az ajánlattevőket.
A szerződéskötésre az eljárás eredményéről szóló írásbeli tájékoztatás megküldésének napját követően haladéktalanul, de legkésőbb az eredmény írásbeli kihirdetésétől számított 30 napon belül a nyertes ajánlattevővel egyeztetett időpontban és helyen kerül sor.
XV. Többváltozatú ajánlat tétele megengedett-e? Ajánlatkérő nem enged többváltozatú (alternatív) ajánlattételt.
XVI. Rész ajánlattétel megengedett-e: Ajánlatkérő nem teszi lehetővé a részekre történő ajánlattételt.
XVII. Az ajánlattétel ajánlati biztosíték adásához kötött? Nem
XVIII. A dokumentáció rendelkezésének módja: Ajánlatkérő az ajánlati felhívást és valamennyi dokumentumot (műszaki leírás, nyilatkozatminták) nyilvánosan közzéteszi az Önkormányzat hivatalos weboldalán (https://god.hu/aktualis/hirek/)
XIX. Az ajánlatok összehasonlításának tartalmi és formai követelményei:
– Ajánlattevőnek az ajánlatban nyilatkoznia kell, hogy elfogadja a felhívásban foglaltakat.
– Közös ajánlattétel esetén az ajánlat részeként be kell nyújtani az ajánlattevőknek a közös ajánlattétellel összefüggő megállapodásukat, melynek tartalmaznia kell nyilatkozatukat arról, hogy a szerződés szerinti teljesítésért egyetemleges kötelezettséget és felelősséget vállalnak, a teljesítésben való részvételük arányát, a feladatoknak az ajánlattevők közötti megosztását, továbbá a képviselő ajánlattevő megjelölését.
– Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell az alkalmassági követelmény tekintetében.
– Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy ajánlattevő nem tartozik a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá.
– Ajánlattevőnek a telepítendő eszközök felsorolását a telepítési díjakkal együtt (3.sz melléklet) táblázatot kell kitölteni és benyújtani az ajánlata részeként, melyet ajánlatkérő az ajánlati felhívással együtt közzétett. Felhívjuk ajánlattevők figyelmét, hogy a táblázaton belül tilos az egyes sorokat összevonni, valamint tilos az egyes tételekhez tartozó mennyiségeket, vagy a mennyiség egységét megváltoztatni. Valamennyi sort be kell árazni! Az egységárakat magyar forintban, egész számokban kell megadni. Az egyes nettó egységárakat fel kell szorozni az adott tételhez tartozó mennyiséggel, majd összesíteni kell. A Felolvasólap „Összesen Bruttó ajánlati ár (HUF)” rovatában az ártáblázat bruttó végösszeget kell feltüntetni.
-A telepítendő eszközök műszaki leírását külön dokumentum, a 4.sz. melléklet tartalmazza. Ajánlattevőnek az ajánlata részeként a telepítendő eszközök műszaki leírásához hasonló műszaki leírás dokumentumot kell benyújtania, melyből ajánlatkérő meg tudja állapítani a műszaki leírásnak való megfelelést.
A beszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében ajánlatkérő a beszerzési dokumentumokban meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre hivatkozhat. Minden ilyen esetben a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt. Ajánlatot a jelen beszerzési dokumentumokban előírt, vagy az azzal – az adott termék, szolgáltatás vonatkozásában a műszaki leírásban szereplő műszaki paraméterek tekintetében – egyenértékű termékre, szolgáltatásra lehet tenni. A műszaki tartalom bírálata során az egyenértékűséget ajánlatkérőnek kell megítélni, amely eldöntéséhez minden adatot ajánlattevőnek kell megadnia. Ajánlattevő kötelessége tehát annak bizonyítása az ajánlatban, hogy a megajánlott termék, szolgáltatás az ajánlatkérő által meghatározott termékkel, szolgáltatással egyenértékű. Az esetleges el nem fogadást ajánlatkérő tényszerűen megindokolja.
Amennyiben a felhívás vagy a beszerzési dokumentumok bármely pontjában a beszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tette meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást, azt minden esetben úgy kell értelmezni, hogy a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és úgy értelmezendő, hogy a „vagy azzal egyenértékű” kifejezés is szerepel mellette.
– Az ajánlatban felolvasólapot kell elhelyezni, ami tartalmazza az ajánlattevő(k) nevét, címét, valamint a jelen felhívásban szereplő feladatellátásra az ajánlattevő által megállapított ellenszolgáltatás összegét, továbbá a jelen eljárásban kijelölt kapcsolattartó nevét, telefonszámát, e-mail címét.
– Az ajánlathoz csatolni kell az ajánlatot aláíró(k) közjegyző által készített aláírási címpéldányának vagy ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírásmintájának másolatát. Amennyiben az ajánlattevő képviseletére jogosult személytől eltérő személy írja alá az ajánlatot, abban az esetben a meghatalmazott személy(ek)nek a képviseleti jogosultságra vonatkozó, a meghatalmazott aláírását is tartalmazó, a képviseletre jogosult által aláírt meghatalmazást is szükséges csatolni. Természetes személynek (ideértve az egyéni vállalkozót is) két tanú aláírásával ellátott dokumentumot kell csatolnia, melyből egyértelműen megállapítható az aláíró személy aláírásának mintája.
– Ajánlatkérő előírja a papír alapú ajánlati példánnyal mindenben megegyező egy darab elektronikus másolati példány benyújtását. Ajánlatkérőnek nyilatkozni szükséges, hogy a papír alapon benyújtott ajánlat mindenben megegyezik az elektronikus adathordozón benyújtott ajánlattal.
– Felhívjuk ajánlattevők figyelmét a jelen ajánlattételi felhívásban foglalt előírások és feltételek alapos áttekintésére, és kérjük, hogy ajánlatukat a leírtak figyelembevételével tegyék meg. Kérjük továbbá, hogy ajánlatukhoz az ajánlattételi felhívásban foglaltak szerinti iratokat szíveskedjenek csatolni!
– Az ajánlatot 1 eredeti példányban kell benyújtani. Amennyiben ajánlattevő több példányban nyújtja be ajánlatát, és az ajánlatok közül az eredeti példány nincs megjelölve, ajánlatkérő egy tetszőleges példányt kiválaszt, és azt tekinti eredetinek. Amennyiben az ajánlat eredeti és másolati példánya között bármilyen ellentmondás, vagy eltérés van, úgy ajánlatkérő az elbírálás során az eredetiként megjelölt vagy kiválasztott ajánlati példányt tekinti irányadónak.
– Követelmény továbbá az ajánlat bekötése, összefűzése vagy összetűzése.
– Az ajánlatban nem lehetnek közbeiktatások, törlések vagy átírások, kivéve az ajánlattevő által tett hibakiigazításokat. Az ilyen kiigazításokat az ajánlatot aláíró személy(ek)nek, vagy az arra meghatalmazott személy(ek)nek a kézjegyükkel kell ellátnia/ellátniuk a közbeiktatás, törlés vagy átírás dátumának feltüntetésével.
Az ajánlat csomagolásával kapcsolatos előírások:
– A nem megfelelően címzett, vagy feliratozott ajánlatok elirányításáért, vagy idő előtti felbontásáért ajánlatkérőt felelősség nem terheli.
– A kért példányszámú ajánlatot együttesen, egy közös borítékba, csomagba, vagy dobozba kell becsomagolni. A csomagolásnak át nem látszónak, roncsolás mentesen nem bonthatónak, lezártnak és sértetlennek kell lennie és meg kell felelnie az alábbi követelményeknek:
– biztosítja, hogy az ajánlat egyes példányai együtt maradjanak,
– a csomagoláson fel kell tüntetni az alábbiakat:
– Az ajánlattevő nevét és székhelyét,
– „…….. (ajánlatkérő) – …………… (a beszerzés tárgya)”
– Az „Ajánlattételi határidő előtt nem bontható fel!” feliratot
XX. Egyéb információk
– Kiegészítő tájékoztatás: megkérésének határideje az ajánlatok bontását megelőző 3. munkanap, megadásának határideje az ajánlatok bontását megelőző 2. munkanap.
– Ajánlati kötöttség: Ajánlattevő az ajánlattételi határidő lejártát követő 60 napig az ajánlatához kötve van.
– Ajánlatok elbírálása:
Ajánlatkérő megvizsgálja az ajánlattételi határidő lejártáig benyújtott ajánlatokat annak érdekében, hogy megállapítsa, megfelelnek-e a jelen felhívásban előírt tartalmi és formai követelményeknek, nem tartalmaznak-e számszaki hibát, valamint az ajánlattételi felhívásban előírtaknak megfelelően teljesek-e, és tartalmazzák-e a szükséges nyilatkozatokat, mellékleteket.
A részletes értékelés előtt ajánlatkérő megállapítja, hogy az egyes ajánlatok tartalmukat tekintve megfelelnek-e a kiírásban előírtaknak.
Ajánlatkérő – adott esetben a hiánypótlást követően – megállapítja, hogy mely ajánlatok érvényesek, illetve érvénytelenek.
Ajánlatkérő jogosult eltekinteni az ajánlat(ok)ban előforduló formai hibáktól vagy a feltételektől való eltérésektől, amennyiben megítélése szerint ezek nem jelentenek lényegi, tartalmi eltéréseket és nem vetnek fel további kérdéseket az ajánlat értelmezésében.
A számítási hibák javítása a következők szerint történik:
– Amennyiben a számokkal és betűkkel leírt összegek nem egyeznek, úgy Ajánlatkérő a betűkkel leírt összeget veszi figyelembe.
– Amennyiben ajánlattevő nem fogadja el a fentiek szerint a hibák kijavítását, úgy ajánlatát ajánlatkérő érvénytelennek nyilváníthatja.
– Ajánlatkérő azon ajánlattevővel köt Szerződést, akinek ajánlata megfelel a jelen felhívásban előírtaknak, és akinek az ajánlata az értékelés módszere alapján kiszámított legmagasabb pontszámot tartalmazza.
– Ha az ajánlat irreális megajánlást/kirívóan alacsony ellenszolgáltatást tartalmaz, annak értékelésbe történő bevonására nem kerülhet sor, mivel ajánlatkérő köteles meggyőződni az ajánlati elemek megalapozottságáról. Amennyiben ajánlatkérő nem tarja elfogadhatónak a kirívóan alacsony ellenszolgáltatással kapcsolatosan az ajánlattevő által adott indokolást, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítja.
– Ajánlatkérő kiköti, hogy ajánlattevő saját kockázatán vesz részt jelen eljárásban. Az ajánlat elkészítésével, benyújtásával kapcsolatban felmerülő összes költséget ajánlattevőnek kell viselni, tekintet nélkül az eljárás eredményére. Ajánlattevő az általa kidolgozott ajánlatért ellenértéket nem igényelhet, ezzel kapcsolatosan semminemű követeléssel elő nem állhat.
XXI. Érvénytelen az ajánlat:
Érvénytelen az ajánlat, ha
a) az ajánlattételi határidő lejárta után nyújtották be,
b) az a felhívásban foglalt formai és tartalmi követelményeknek nem felel meg,
c) az ajánlattevő nem felel meg az összeférhetetlenségi követelményeknek,
d) az ajánlattevő nem felel meg a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmassági követelményeknek,
e) az Ajánlattevő ajánlatában meghatározott ellenszolgáltatás mértéke eléri a közbeszerzésről szóló törvény szerinti közbeszerzési értékhatárt,
f) egyéb módon nem felel meg a jogszabályokban meghatározott feltételeknek.
g) az Ajánlattevő ajánlatában meghatározott ellenszolgáltatás mértéke meghaladja az ajánlatok bontásakor ismertetett rendelkezésre álló anyagi fedezet mértékét, kivéve, ha ajánlatkérő döntése szerint pótfedezetet biztosít.
Eredménytelen az eljárás, ha
– az ajánlattételi határidő lejártáig nem érkezik ajánlat,
– kizárólag érvénytelen ajánlatok érkeznek.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot jelen eljárás eredménytelenné nyilvánítására és az összes ajánlat elutasítására az eredményhirdetés előtt, anélkül, hogy a pályázókkal szemben bármilyen kártérítési vagy kártalanítási felelőssége merülne fel, amennyiben a benyújtott ajánlatok ajánlatkérő számára kedvezőtlenek. Ennek megítélése ajánlatkérő joga.
XXII. Tárgyi munkával kapcsolatban beszerezhető további információk beszerzésének helye, címe:
Ajánlati felhívás I. pontjában rögzített kapcsolattartási címen.
XXIII. Az ajánlattételi felhívás megküldésének/közzétételének napja: 2023.12.20.
 Dátum: Göd, 2023. december 20.
……………………………………
Kammerer Zoltán
polgármester
A becsült érték alapján, a beszerzéshez szükséges forrás rendelkezésre áll.
…………………………………….
Kovács Krisztina
pénzügyi osztályvezető
Mellékletek:
– Aláírási címpéldány/aláírás minta benyújtása (kötelezően csatolandó)

1.sz. kiegészítő tájékoztatás:

Kérdés: Kiváltható-e a rétegelt-ragasztott, körmart fenyő szárított, ragasztott, hossztoldott borovi fenyő gerendákra?
Válasz: Igen, kiváltható.