Ügyintézés
Hatósági ügyek
- Főoldal
- /
- Városháza
- /
- Ügyintézés
- /
- Hatósági ügyek
A hatósági osztály feladatkörei alapvetően három nagy területet fednek le a helyi közigazgatás keretei között:
- Helyi humánigazgatás (szociális települési támogatások; jegyzői gyámhatósági és gyermekvédelmi feladatok pl. hátrányos helyzet igazolása, szünidei gyermekétkeztetés; anyakönyvi ügyek; hagyatéki ügyek; lakásügyek)
- Klasszikus helyi hatósági igazgatás (környezetvédelem, állattartás, ipari és kereskedelmi ügyek, szálláshely ügyintézés; birtokvédelem; hirdetmények kezelése – benne: termőföld adásvétel és haszonbérbe adás; közösségi együttélés alapvető szabályait sértő magatartások szankcionálása; talált tárgyak ügyintézése)
- Ügyviteli feladatkörök (iktatás, érkeztetés, postázás, ügyfélszolgálat)
A hatáskörök között – horizontális tagolást tekintve – van olyan ami önkormányzati hatáskör, ennek fő címzettje vagy a Képviselő-testület, de gyakrabban valamelyik bizottság, illetve a polgármester (pl. települési támogatások, lakásügyek). Vannak azonban államigazgatási hatáskörök is, amelynek címzettje a jegyző (pl. rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, hagyatéki ügyek, ipari és kereskedelmi ügyek…stb.) A hatáskörök vertikális tagolása során fontos megemlíteni, hogy léteznek olyan hatáskörök, amik ugyan kapcsolódnak pl. környezetvédelemhez, vagy kereskedelmi, esetleg szociális ügyekhez, de az ügyintézés mégsem a Gödi Polgármesteri Hivatalban zajlik, hanem a Járási, vagy Megyei Kormányhivatalban.
Nagyon fontos hangsúlyozni, hogy hatósági ügy megindításához a törvényi szabályozás alapján írásbelinek minősülő beadvány (kérelem, panasz, bejelentés), szükséges, ami kézzel aláírt papír formájú beadványt, vagy hivatali kapun keresztül benyújtott elektronikus aláírással ellátott dokumentumot jelent. Az egyszerű email-hez, vagy telefonos bejelentésekhez nem kapcsolódnak joghatások. Léteznek olyan ügyek (pl. szociális, fakivágás, rendezvénytartás iránti kérelmek), amelyeknél előre meghatározott formanyomtatvány kitöltése szükséges a megadott adatok feltüntetésével.
Cím: 2130 Göd, Pesti út 81.
Ügyfélfogadás: Hétfő: 13:00-18:00, Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00, Péntek: 8:00-12:00
Telefon: 27 / 530-064
Fax: 27 / 345-279
E-mail: varoshaza@god.hu
Szervezeti egység felépítése:
Aljegyző | dr. Kármán Gábor | karmangabor@god.hu | 530-062 |
Hatósági osztályvezető | |||
Hatósági és szociálpolitikai ügyintéző | Csányi Krisztina | csanyikrisztina@god.hu | 530-044 |
Hatósági ügyintéző | Bíró Veronika | biroveronika@god.hu | 530-066 |
Szociálpolitikai ügyintéző | Dénes Gáborné | denesgaborne@god.hu | 530-048 |
Szociálpolitikai ügyintéző | Kertészné Antal Márta | kerteszne@god.hu | 530-044 |
Iktató | Rakazov Ilona | rakazovilona@god.hu | 530-051 |
Iktató-irattáros | Váradiné Krizsán Erzsébet | varadineerzsebet@god.hu | 530-049 |
Környezetvédelmi ügyintéző | Szabó-Miklós Rita | szabomiklosrita@god.hu | 530-054 |
Anyakönyvvezető | Szegedi Barbara | szegedibarbara@god.hu | 530-057 |
Hagyatéki ügyintéző | Pokornyné Kis Krisztina | pokornyne@god.hu | 530-064/231 |